Řazení 0.8 CDI

Řešení problémů převodovky, spojky, řazení
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

muj drzi taky. v jakem stavu auto vypnu, tak v takovem stavu se mne zase zapne.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

DYK77 píše:David 0600 ma take new F2 ovsem v benzinu a jiz tu nekde psal, ze mu to neradi drive jak pri 3000rpm, coz mi prijde v poradku, ale u diesela me to celkem zarazi.

pokud má 06-tku tak má starší ne? Ale s tím řazením je to tak maximálně pětku to tam hodí dřív, ale musí to být rovninka nebo z kopce jinak to hned podřadí
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

mě tam po vypnutí motoru skočí taky vždycky manuál
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
valy 46
Příspěvky: 52
Registrován: úte 11 lis 2008, 21:32
Bydliště: SC WWW.Bagrujeme.eu

Příspěvek od valy 46 »

me ikdyž odpojím baterku tak si to pamatuje :idea: :idea:
Jerome

Příspěvek od Jerome »

Taky po kazdem nastartovani skace na 1, nehlede na to v jakem rezimu motor vypinam :? to mackani cudliku me uz zacina malinko tocit... da se to "nejak " nastavit?
dodo555
Smart ACE
Příspěvky: 723
Registrován: stř 12 lis 2008, 14:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 »

ahojte tiez musim stale mackat tacidlo aby sa mi preplo na A , zistil uz niekto ako sa to da nastavit?
smart passion 52kW 2007
smart passion 52kW 2008
smart ebike
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Mam dojem ze nekde jsem cetl ze prave toto nejde u Smarta nastavit
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Zrovna včera jsme s Hobojem narazili na to, že jemu to řadí nějak jinak...

U mě je celý to kouzlo v tom, jestli brzdím, když dávám šaltpáku zprava doleva. Jestli si to pamatuju dobře, tak když brzdím, tak tam skočí to, co tam bylo naposled - 1 nebo A. Když nebrzdím, tak tam skočí 0 a pak už je jedno, jestli potom zabrzdím nebo nebo ne, protože tak jako tak musím pohnout dopředu, což je považováno za ruční zařazení 1, takže zůstane v ručním módu a pak se tedy musí pokaždý stisknout tlačítko A.

Hoboj má tlačítka na volantu (jako pádla), takže vlastně nemá tu povinnou mechanickou kulisu a jestli to dobře chápu, tak vlastně ze zařazaný zpátečky R stiskne tlačítko "+" a ´pokud v tu chvíli brzdí, skočí tam rovnou 1 - nemusí absolvovat tlačítko N a tlačítko 0. Pokud nebrzdí, skočí to z R na 0 a když potom ukne do brzdy, tak se 0 sama přemění na 1.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

jenomze hoboj je kutil a predelal si razeni na volant :wink:
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Lukáši, já o voze, Ty ... o Hobojovi. Vůbec nejde o to, jestli je kutil. Jde o to, že pádly, nebo tlačítky, nebo tlačítky z houkačky se řadí v jiném pořadí, přímo z R na 1.
Mimochodem, moc se mi líbí řazení klaksonem - to můžeš nechat před obchodem odemčený a nastartovaný, protože s tím neujede asi nikdo. (Ale protože řazení na volantu mi nevyhovuje, tak si nic takového dělat nebudu)
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

tak to nevim, jak to ma. co sem u neho videl, ze nema radici paku, tim padem musi vse ovladat na volantu (jako ve F1). pohyb radici paky simuluje tlacitkama. v radici pace neni nic jineho nez ze se spinaji jednotlive elektricke obvody (zpatecka, neutral, jizda vpred - pokyn k razeni vyssi rychlosti, pokyn k razeni nizsi rychlosti) je to 5 moznych situaci, ktere elektronika v radici pace snima. k tomu jeste elektronika soucasne snima pres brzdovy spinac seslapnuti brzdoveho pedalu.

ja to mam tak, ze kdyz jedu a mam razeni zaple na A, vypnu motor (zamknu, ...), tak po zapnuti si to pamatuje posledni volbu = A. kdyz dojedu s autem a budu tam met zaply manual = 1, zase vypnu ... a kdyz chcu jet s autem znovu, tak je tam zase 1 = manualni razeni.
z N na R nebo A (1) musim met seslaplou brzdu. Z A (1) nebo R na N seslaplou brzdu met nemusim.
myslim si, ze kdybych mohl dat z R na A (1), tak taky nemusim jit pres N. bohuzel kulisa radici paky to nedovoluje ;-) je to o te elektronice a "spojovani kontaktu" v radici pace ;-)
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Tak panove nehadejte se.
JBC - tak aby bylo jasno, vzdycky to radi postupne jako kdybych radil kulisou akorat to dela mikroprocesor. To znamena ze kdyz z R volim 1 tak v procesoru probehne rada - R / N / 0 / 1 ale tak rychle ze to vypada ze radi primo z R na 1. Ono to jinak ani nejde a ani nefunguje.

Lukas - razeni "obstarava" magnet ktery je na druhe strane radici paky a ten porejizdi pres Hallovy sondy (cidle reagujici na magneticke pole) a tim urci zarazeny stupen
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

:lol: :-)))
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Odpovědět