V servisu to vytahovali spešl kleštěma, já to doma zkoušel tím drátem, ale nešlo to, kovový spodek fajek je zasunutý až do hlavy. Chtěl změřit tlaky po tom výplachu, ale bohužel- .Druzeta píše:Na vyndání kabelů ze svíček stačí kus drátu a kleště, drát ohnout a zaháknout ho za kovovou část kabelu a zatáhnout.
Smartik 0.6 benzin problém
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
No teda, mistrovsky nastroj, tak to tady asi nikdo nema, pri cene 30-60 liber, jestli k tomu patrila .JBC píše:Čím se správně vyndávají svíčkové kabely si prohlédni tady: http://www.evilution.co.uk/index.php?me ... ng&mod=519
Pod obrázkem originálního smartího vytahováku (s T rukojetí) je obrázek vytahováku vyrobeného z kusu trubky. Takový si můžeš udělat. Říkal Hoboj, že rozbruškou to měl za chvíli.
Já jsem se s tím s*al dlouho a udělal jsem to zbytečně přesný.
Dělal jsem to podle kabelů Bosch, na který mi to pasuje naprosto přesně. Ale na Tesly nebo NGK mi to nejde nasadit, protože půlky plechů mají slisovaný nepřesně (vzájemně posunutý, přesazený do strany). Potřeboval bych zvětšit vnitřní průměr trubky, ale když už je děravá jak ementál, tak nevím, jak to udělat v domácích podmínkách. Jedině brousit, ale nemám nápad čím.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!