Jsem Smartem překvapen!
Re: Jsem Smartem překvapen!
taky jezdím Borůvkou, tak se k tomu jen hlásím veřejně
quote="Zvoník"]Zdravím všechny. Jsem tady nový.
Škodivka felda benzín po 340 tisících stále dobře jezdí bez žraní oleje a bez výměny rozvodů, ale po 16ti letech tak zrezla, že půjde do šrotu. Už na mě i pršelo. Nastoupil Smart 30 z autobazaru s najetými 90ti tisíci a v dieselu. Stejně jsem v tý škodivce jezdil převážně sám. Mám ho od září a zatím je vše v pohodě. Spotřeba paliva v průměru 1 km za 1,1 Kč, a většina po městě, čili dobrý. Když se cena paliva (nedej Bože) zdraží o 100%, budu jezdit za stejně na 1 km jako jsem jezdil donedávna s feldou.
Jinak ke mně: Jsem skutečným zvoníkem a jezdím pravidelně obsluhovat zvony i na hoře Říp. Vyjet ale do toho krpálu autem byl vždycky problém a když bylo mokro, bylo to vždy takřka nemožné. Začátkem listopadu jsem začal marodit s kolenem, pršelo a všude spousta listí, čili vražedná kombinace na vyjetí na Říp a pak zvonit. Ale to už jsem měl Smarta! Risknul jsem to. Na jedničku na skutečně málo plynu to vyjelo nahoru jako traktůrek naprosto bez klouzání a blikání na mě nějakými kontrolkami! Když jsem pak sjel dolů, pasoval jsem Smarta na pravé ,,zvonické auto'' s přezdívkou Borůvka, protože má tmavě modrou barvu v kombinaci s černou a na Říp jen tak něco nevyjde. Až tomu dám v zimě řetězy, tak to snad poleze i po stromech. Jinak je zatím v provozu denně a nezlobí.
Zvoník[/quote]
-
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 22 lis 2010, 20:25
- Bydliště: Praha 6, Kladenská ulice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem Smartem překvapen!
Zdravím všechny. Jsem tady nový.misslonely píše:Zdravím Zvoníka,
taky jezdím Borůvkou, tak se k tomu jen hlásím veřejně
Škodivka felda benzín po 340 tisících stále dobře jezdí bez žraní oleje a bez výměny rozvodů, ale po 16ti letech tak zrezla, že půjde do šrotu. Už na mě i pršelo. Nastoupil Smart 30 z autobazaru s najetými 90ti tisíci a v dieselu. Stejně jsem v tý škodivce jezdil převážně sám. Mám ho od září a zatím je vše v pohodě. Spotřeba paliva v průměru 1 km za 1,1 Kč, a většina po městě, čili dobrý. Když se cena paliva (nedej Bože) zdraží o 100%, budu jezdit za stejně na 1 km jako jsem jezdil donedávna s feldou.
Jinak ke mně: Jsem skutečným zvoníkem a jezdím pravidelně obsluhovat zvony i na hoře Říp. Vyjet ale do toho krpálu autem byl vždycky problém a když bylo mokro, bylo to vždy takřka nemožné. Začátkem listopadu jsem začal marodit s kolenem, pršelo a všude spousta listí, čili vražedná kombinace na vyjetí na Říp a pak zvonit. Ale to už jsem měl Smarta! Risknul jsem to. Na jedničku na skutečně málo plynu to vyjelo nahoru jako traktůrek naprosto bez klouzání a blikání na mě nějakými kontrolkami! Když jsem pak sjel dolů, pasoval jsem Smarta na pravé ,,zvonické auto'' s přezdívkou Borůvka, protože má tmavě modrou barvu v kombinaci s černou a na Říp jen tak něco nevyjde. Až tomu dám v zimě řetězy, tak to snad poleze i po stromech. Jinak je zatím v provozu denně a nezlobí.
Zvoník
A nemám velký auto. Smartík zváný Borůvka z Řípu zahynul na poli... Je již nově zastoupen černým Smartkem diesel cabrio pokřtěným Hašlerka!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
pred mesicem sem byl na ripu a dodnes nechapu, jak ho se smartem dokazes vyjet. to musis dat 1 uz dole a drzet ho celou dobu pod plynem. ono to stoupani neni plynule, ale je tam misto, kde je snad 50%. to by i stalo za zmereni, kolik je tam uhel stoupani.
stejne tak nechapu, jak to dolu ubrzdis. zvlast, kdyz tam chodi davy lidi ... nejake pako ti neuhne vcas a jak das nohu z plynu, tak si rikam, ze do toho kopce se neni sance rozjet.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!