Baterie

Řešení problémů elektroinstalace, schémata, návrhy na změny
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondrej Sotak
Příspěvky: 113
Registrován: úte 04 říj 2011, 14:31
Bydliště: Rakovec nad Ondavou

Příspěvek od Ondrej Sotak »

Dal by sa nejako ten navod na to zakazanie toho kodu? :D
Smart ForTwo Coupe 0,7 Turbo

Auto, ktore klame telom :)
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
kuher
Smart ACE
Příspěvky: 951
Registrován: čtv 09 črc 2009, 20:57
Bydliště: Č.Třebová

Příspěvek od kuher »

Odpověď paní/slečně od Lukáše byla vyčerpávající. Jen takovou maličkost, aby si koupila s polama na stejné straně, jako má v autě, jsou LEVÉ a PRAVÉ. :)
Fortwo 0,8 cdi 2002
Theodorez

Příspěvek od Theodorez »

Hledam duveryhodny obchod v Praze, kde bych mohla koupit baterku pro Smart fortwo 451 passion, 2007, benzin, novy model. Vubec tomu nerozumim, a nechtela bych aby na tomto nekdo vydelal az moc. :-)

A jeste otazka trochu mimo, potrebuji nejaky dobry servis v Praze. :-)

Vsem moc dekuji za pomoc!
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

ja sem kupoval parkrat baterku tady http://www.cekl-eshop.cz/kontakty/
ochota, vstricnost, prijemne jednani nizke ceny. baterku i namontuji rovnou do auta, kdyz se tam dojede.
servis napriklad rakovsky na praze 5? mas tu popsane co a jak se dela. hodne veci. nez cokoliv udelas, tak napis, co potrebujes. at chces nebo ne, tak se obavam, ze v servisech budes platit a platit a platit i za to, co nepotrebujes a sem tam to co by bylo potreba, tak se zapomene a ani o tom nebudes vedet.

vzdycky si najdi tema co potrebujes a tam se zeptej. myslim si, ze uz je tu snad vsecko co se da na aute resit. malokdy se stane, ze je to novinka.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
hrošík
Příspěvky: 74
Registrován: ned 08 zář 2013, 21:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od hrošík »

Chci se zeptat mám nabíječku CTEK a je tu možnost nabíjení a udržování napětí baterie přes přes cigaretovou zásuvku. Co si otom myslíte_mám to nabíjet přes to nebo namontovat na baterku ten káblík s CTEK konektorem a valit to přímo?
Kraák
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3713
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Hodně vybitou baterii bych přes zapalovač nenabíjel, protože kablíky pro zapalovač nemají dostatečný průřez. Mohly by se hřát, mohl by se vyhřát nějaký konektor apod. Na kondiční dobíjení je ale zapalovač vhodný, protože nějakou půlampéru (víc tam nepoteče) to zvládne bez problémů.
U mého auta se ale zapalovač vypíná společně se zapalováním, musel bys tam mít stálé napájení. Nebo už máš?
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

JBC píše:U mého auta se ale zapalovač vypíná společně se zapalováním, musel bys tam mít stálé napájení. Nebo už máš?
presne tak, takze bez nutnych uprav a zasahu do elektroinstalace ti to stejne nebude fungovat.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2184
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Winterwolf »

Pánové chtěl bych zeptat, neměřil jste někdo baterii kolik má V za jízdy a když stojí :?: Cvrček začal blbnout s řazením a četl jsem že to může být i baterkou v háji. Skorotchán mi půjčil měřidlo do zásuvky zapalovače a při jízděto ukazuje 14,4 - 14,6 V když zastavím tak to stojí na 14,4V. Když vypnu motor a jen zapnu zapalování ukáže se 12,5V a během minuty - bez spotřebičů jen denní led to spadlo na 11,8V a dál už jsem to nepokoušel, startuje pak pomaleji,ale chytne akorát pak zařadí až napodruhé :? Napadlo mě nechat udělat zátěžový test baterie,ale to bude muset ven a v tomhle dešti před barákem a pak ji někam vézt na skůtru se mi nechce :twisted:

No a abych se taky na něco zeptal :P

Je možné že souvisí blbá baterie s problémem v řazení :?:

Jakou má mít baterka Voltáž :?:

PS: baterka bude stará jak auto ,ale v zimě startovala na pohodu :idea:
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3713
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Ta napětí, co píšeš, jsou v pohodě. Sice se vždycky tvrdilo. že dobíjecí napětí má být max. 14,2 V, ale ve všech autech doma jsem naměřil při jízdě právě těch 14,5 V.
11,8 V je taky standard.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Uživatelský avatar
Druzeta
Site Admin
Příspěvky: 3939
Registrován: úte 11 pro 2007, 14:12
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Druzeta »

Napětí je v pohodě ale nezdá se mi že bys měl původní baterku.
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Hlavni je jake ma napeti pri startovani. V klidu muze mit klidne 12V, ale pri startovani muze spadnout hluboko pod. Nekde jsem to nedavno cetl - ale nevzpomenu kde - ze kdyz pri startu spadne napeti k 10V tak ridici jednotka prave prepne prevodovku do nouzoveho rezimu. Skusim si vzpomenout kde o tom bylo psano.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2184
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Winterwolf »

Startovací napětí nezjistím tak rychlý ten měřák není takže půjde baterka ven a nechám ji změřit :wink:

Mimochodem dneska ráno jsem zjistil že auto do první teplotní bublinky dobíjí pouze minimálně protože palubní napětí je od 11,5V do 12,0V po naskočení první bublinky se to zvedá na 14,4V resp 14,5V. To je taky normální :?:
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Smart zacne dobijet asi tak 10-15 vterin po nastartovani. Pokud se ti tak extreme rychle nezahriva, ze by se prvni bublika rozsvitila tak brzo :-) tak to normalni neni
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2184
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Winterwolf »

Jo tak to mam asi problem :? Je to tak 1-2 minuty nez naskočí první bublinka a začne dobijet respektive se na meraku ukaze tech 14,4 V ,ale pak to drží pořád :wink:
Odpovědět