Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahojte , prosím o radu . Mám cdi 800 a po 20 minutách jízdy mě motor zdechne a musím čekat, až asi schladne a poak znovu vpohodě naskočí a tak cestuji.. na diagnostice 0 chyb ?? moc prosím o radu co by to mohlo výt. Díky moc Váňa
A na displeji to nic neukáže? Mě nešel motor nastartovat, ale jen občas, když jsem ho musel vypnout po chybě převodovky -///-. Také jsem i půl hodiny čekal, až trochu vychladne. Po opravě v Olmíku, výměna čidla a motorku voliče se to nestalo. No, za ty tři roky mi asi 3x naskočila chyba, ale jen na 6. st. Po zastavení a stop, start jsem frčel dál.
mě to nedělalo přesně po 20-ti minutách, ale nepravidelně, avšak nikdy hned na začátku jízdy, nýbrž nejdříve třeba po 15-ti minutách, ale třeba taky až po 40-ti minutách - vyhřáté konektory kabelů na SAMce (a zároveň jsem rozebral SAMku a proletoval některé spoje, co se tvářily jako studeňáky).
Asi před deseti dny tu někdo popisoval podobný jev a jmenoval i přesný PIN v konektoru - napájení palivového čerpadla - například.
podobny jev je tu uz mnohokrat reseny. v naproste vetsine pripadu je to zavada elektroinstalace - napriklad prerusene zoxidovane kabely (nespecifikovane), ukostreni motoru, apod.
uz bych to tema dal nerozvadel a spis cetl starsi temata a prispevky a sel hledat, ktery kablik je spatny nebo jak tu psali tak nektery konektor.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Zdravím,
objevila se mi stejná závada. Motor po ohřátí na tři bubliny prostě zdechne a nejde nastartovat. Po vychladnití zase normálně nastartuje a jede až do té doby než se ohřeje na tři bubliny, Je to benzín r.v. 2000, je po GO, výměně turba a spojky. Krátce po opravě normálně fungoval a pak zničeho nic tohle. Včera byl u mně TOMYK s diagnostikou, zkalibroval spojku vymazal chyby, ale závada nezmizela. Žádná chyba která by něco naznačovala tam není. Pouze 'simply temperature senzor'
ukazuje 214 st. C. - nevím jaké čidlo by to mohlo být, teploměr vnější teploty na autě není a nikdy nebyl, čidlo termostatu jsem měnil - nic se nezměnilo. Všechny konektory i dráty jsem zkontroloval a prostříknul kiontoxem - už vážně nevím co dál =poraďte.
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti
Tak jsem Ti došel na Evilution, abych Ti našel, že auto má ještě dva teploměry - teplota oleje v převodovce a teplota vzduchu v sání. Bude to ten na vzduch, bo tam píšou, že může i zastavit motor.
Po výměně čidla (senzoru) teploty v sání se nic nezměnilo. Motor stále po zahřátí zhasne. Zkoušel jsem vyhodit čidla teploty (vody + ze sání) s tím že jsem na konektory nasadil jiná - mimo motor, ale dělá to totéž - tak to asi nebude teplotou, nebo to má někde ještě něco, co nevíme Že by to dělalo čidlo teploty oleje v převodovce mi připadá trochu za vlasy přitažené
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti
na US smart foru jsem nasel stejny popis problemu s touto odpovedi
sounds like a classic hot start problem. Check Fuel Pressure Regulator and vacuum hoses.