Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj,potřeboval bych radu.Mám problém s řazením.Vyměnil jsem actuator,protože auto neřadilo a na displeji naskakovaly 3 čárky.Teď,když zapnu klíček do první polohy,tak začne rachotit actuator,objeví se na displeji 6 a po zarachocení teprve neutrál.Jinak řadí smart 0.6,rok 1998 bez problému.
Jak jsi ten actuátor nastavil, když jsi ho montoval, actuátor po zapnutí klíčku se vysune (sešlápne spojku ), vrací se až po zařazení a přidáním plynu.požádej někoho, a ti ten klíček zapne a podívej se pod auto, co ti ten actuátor dělá.
Jinak si tady pročti nějaké téma o actuátoru a jeho nastavení, párkrát jsme to už řešili, za normálních okolností tam nemá co rachotit.
Dneska jsem měl konečně čas se v tom trochu pohrabat.Zjistil jsem,že po zapnutí klíče do polohy 1 se na disleji objeví 6,actuator se zasune,přeřadí na tu šestku, pak se objeví šipka dolu,actuator zase začne řadit až na neutrál a pak už po nastartování vše funguje normálně.Diagnostika žádnou chybu nenašla, mám jen univerzální delphi.Nezbývá, než zajet do mercedesu.
To by byla taky možnost - jedeš na manuální řazení, máš tam 6, a někam dojíždíš jenom na brzdu. Když zastavíš a chceš chcípnout, otočíš klíšek doleva, ale jde ti jenom do poloviny, pak musíš dát páku jako do neutrálu, jde pak dokončit otočení klíčku a jeho vyndání.Pak tam zůstane 6 zamčená.když znovu příjdeš, zastrčíš klíček a otočíš, pak to nejdřív musí tu šestku vyřadit a dát neutrál a pak můžeš startovat, pak už jde normálně startovat - to asi myslí Lukáš.
To by musel dojíždět a než spomalí aby si auto podřadilo z 6 na 5 vypnout zapalování Není šance zastavit aby tam zůstala zařazená 6 Smart přece podřazuje sám pánové
A co tam zůstane, když při jízdě na "6" (třeba ve 110 kmh) vyhodím kvalt, dobrzdím a vypnu motor? Já myslím, že "6". A že nějaký správný kvalt by hledal až teprve když bych za jízdy zase dal šaltpáku doleva. Přece neřadí jen tak, když je tam "N".
Ale celá ta úvaha o dojíždění ze "6" je kravina, takovou situaci Mates určitě neprovozuje.