Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uplne na vsecko pocinaje zarovkama a stelovanim svetel konce (treba na STK, kdyz uz budou zdrazovat at mi s tim zakrouti) .
Nebo myslite, ze budou nekde cekat az vysroubuju milion sroubu a odejdu s predkem v hrsti ven ? )))
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
He underlines his words with a paraphrase of the old joke about the gynecologist who passes the test for car mechanics. In his version it is the Smart engineer who, similarily to the gynecologist, gets 45 points out of the maximum 30 at his final test, and he can replace the alternator – like all the other mechanics – but he does it through the tailpipe.
------------------------------ Zdůrazňuje, svá slova parafráze starého vtipu o gynekologa, který prochází test pro automechaniků. Ve své verzi je to Smarti inženýr, který, A obdobně na gynekologa, dostane 45 bodů z maximálního 30 při svém závěrečném testu, a může nahradit alternátor - stejně jako všechny ostatní mechanice - ale dělá to přes výfuku.
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Uplne na vsecko pocinaje zarovkama a stelovanim svetel konce (treba na STK, kdyz uz budou zdrazovat at mi s tim zakrouti) .
Nebo myslite, ze budou nekde cekat az vysroubuju milion sroubu a odejdu s predkem v hrsti ven ? )))
Na levý straně stejně ruku nedáš,je tam expanzka a ta plastová příčka a ještě tam brání blatník co je okolo světla.
mugwai59 píše: ... (treba na STK, kdyz uz budou zdrazovat at mi s tim zakrouti) .
Ať mi na to ty kurvy zkurvený vůbec nesahaj! Vždycky to zkurvěj ! Stáhnou světla dolů, že svítěj max. na 15 metrů, svině! Dělaj to pro jistotu, přitom tomu ta banda debilů vůbec nerozumí! Bych ty kurvy chtěl vidět, jak nastavujou sklon v procentech, jak je uvedeno v dokumentaci k autu - tak, jak bylo schválený do provozu. Já to pak musím vracet nazpátek a málokdy se mi to povede na 1. pokus.
Neco uz vymyslim, kapota me ale laka, budu stejne sundavat na jare vsecky panely a davat je do rozumnejsi barvy nez ta Tmobile prihrata fialovo/ruzova ).
Tak bych to mohl pak udelat za jedno jeste pred lakovanim:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Jeste to omrknu, cekaji me stejne dva predky davat dokupy uz jen kvuli tem motorkum svetel a poradnymu serizeni .
Jde o to aby Ti to pak treba ve 130km/h nevmetl vitr do xichtu na sklo, hure tomu za Tebou, to by byl pruuuuuser jako krava ..
Radej pak samozerky treba nekam kde nebudou tak videt .. promyslim to, se nevyplati spechat do prusvihu:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_