Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mně by spíš zajímalo, proč zarezne namazanej vodící čep s kvalitní prachovkou od f, Bosch, já když jsem to rozdělal, tak specielně pod prachovkou to bylo jako nový a ta prachovka, co byla nějakých 12 let stará, vypadala, jako by včera sjela z výrobní inky.
U všech těchto věcí je zlomový okamžik ten, kdy koroze podleze (podtuneluje) prachovku. Jak tady na čepu, tak třeba na tyčce aktuátoru. Dokud je koroze jen do půlky zápichu, prachovka ještě nějak těsní. Pokud je v celém zápichu, ale aspoň vnitřní bok zápichu je zdravý, ještě to nějak těsní. Jakmile koroze proleze dovnitř, je prohráno, protože koroze má povrch všelijak hrbolatý a v zápichu pod prachovku vzniknou škvíry, kudy se dovnitř dostane všechno. Z aktuátoru spojky jsem díky této korozi musel vyklepat 2 lžičky písku.
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat. Po nastartování, rozjezdu a brždění slyším pískot od zadních kol. Dělá to jen chvilku. Po pár kilometrech to přestane. Nevíte prosím prosím čím to je? Děkuji moc.
Smart coupe 0.8 CDI r.v. 2000 student vysokoškolák. Praha 4 Krč
Jo, jedině zarezlý prasátka. Ale i tak mi to nesedí, protože vzadu to prostě nerezne a když prší, tak to tam taky žádnej písek nenahází. Leda že by ty náběžný pakny měl sjetý na železo. A po chvíli to přestane jedině proto, že jak se buben neustálým třením zahřeje, tak zvětší svůj průměr.
Ale tím, že sundá bubny a zkontroluje pakny a prasátka, tím nic nezkazí.
Jo rozdělej to a vyčisti, pokud zatahuješ ruční brzdu, když odstavuješ auto, zkus to ji nezatáhnout, jestli ti to pak bude pískat, většinou se ,hlavně v zimě, dostane bordel do bovdenů a po uvolnění se okamžitě nevrátí a chvíli to píská.
tombarak píše:Zdravím,
Chtěl bych se zeptat. Po nastartování, rozjezdu a brždění slyším pískot od zadních kol. Dělá to jen chvilku. Po pár kilometrech to přestane. Nevíte prosím prosím čím to je? Děkuji moc.
A zapinas nezavisly topeni ? (co taky jeste reminek k altiku, chlapci? .. piskot, pak to ustane az se zahreje a sedne si)
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Také mi to pískalo od zadního kola. Když to přišlo, přitáhnul jsem ručku a pískání zmizelo. Tím jsem vyvodil, že je to od zadních brzd. bubnů. Zadní válečky v tu dobu měly najeto asi 50tis Km, ale 9let, měly to očividně za sebou ( jeden mokrý, druhý zatuhlý ). Nové Brembo v Cardo Autodíly vyšly na 350,-Kč/kus, tak jsem je vyměnil a je klid.