Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ajajajaj .. sry Hary za mystifikaci, koukam do krabice a fakt mam pumpu bez remenice jak pise Jindrich:).
Cize musim pouzit tu puvodni, zkus Pildu apod. http://www.autodilypilda.cz/dily.htm
Remenice na alternator me stala 600, tak se musi dat koupit i na vodni pumpu. A bylo to z cr. Mela by byt stejna jak na mb a te prvni generace. Zkuste srovnat rozmery.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Ale vzhledem k tomu jak je to jednoduchý placatý kolecko (tusim ze bez drazek), nespichnul by to nejaky soustruznik za flanderu neceho ostrejsiho ? )
Diry uz vyvrta na jakekoli stojanovce, nebo i akuvrtackou, kdyz prijde na vec, hlavne presne rozmerit:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Vzhledem k otackam to musi byt naprosto presne a ne zbastlene. Na pumpe je sice bez drazek, ale je tam guma, aby neklouzal remen a nesjizdel se. Jinak by zase nedrzel v drazkovych remenicich.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Aha, tak tak zase do podrobna jsem ji nestudoval, ale je to mozny Xluky:).
Jinak jsem multiremen provozoval roky na mensim dilenskym soustruhu, co mel puvodne ploche remenice na transmisi a neodrel se ani nahodou:).
Kolikrat jsem i nozem zabrzdil vreteno, kdyz jsem (osel) na nej kvaltoval:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_