Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nejsem žádný velký příznivce tuningu, ale v souvislosti s převodovkou mě napadají dvě úpravy MC01 2001 diesel, automat.
1. Šestka by mohla mít těžší převod. Aby motor nešel do takových otáček při jízdě po dálnici.
2. Volnoběžka na všech rychlostech by se hodila. Když dám nohu z plynu, brzdí motorem. A já bych rád jel volně. Samozřejmě můžu hodit neutrál, ale to je zbytečné kvedlání pákou.
Zabýval se tím někdo?
MC01 0,8CDI 2001, najeto 213 tisíc v září 2017
Ostrava
Jo, mě se to líbí taky a vadí mi, že když jedu z kopce a nechám ho, ať bublá jen na pětku, tak si tam neřád strčí čtyřku atd. A tak musím ručně hodit na neutrál ....
Volnoběžka by se hodila.
Vyřadit rychlost při jízdě z mírného kopce se dá, ale zjistil jsem, že při vyřazení na neutrál (N)
aktuátor trvale drží spojku zmáčklou. To je jako bych u normálního auta při vyřazení měl trvale
stlačený pedál spojky. Ložisko spojky asi dostává zabrat.
Tento jev jsem zatím zjistil jen při stojícím autě, ale asi se to tak bude chovat i za jízdy.
Pro jistotu to zkusím otestovat za jízdy nějakým snímačem, upevněným na tyčce aktuátoru.
Nebo jste to někdo už zjišťoval?