Leštění plastových dílů karoserie
Leštění plastových dílů karoserie
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Některý barvy nejsou barvy, ale bezbarvej lak, takže to je jako když leštíš metalízu - leštíš jen vrchní lak. Třeba černá patří mezi ně.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Leštění plastových dílů karoserie
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Re: Leštění plastových dílů karoserie
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Re: Leštění plastových dílů karoserie
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění plastových dílů karoserie
https://pemi.cz/regum-200ml/p/102088?ut ... n=zbozi_cz
Funguje a impregnuje dobře, na hodně zvětralé plasty nutno použít vícekrát.
Vedle něj už nějakou dobu používám sprej Coyote - oživovač pneu a plastů. Osvědčil se mi zejména tím, že na první nástřik zrenovuje i hodně zvětralé plasty a navíc nesteče při prvním dešti jako silikonový olej, takže plasty vypadají déle jako nové a dá se říci že jsou jím opravdu naimpregnované.
https://www.autokelly.cz/Product/AC-C53 ... 2;40109525
Nevýhoda spreje je, že se nedá aplikovat přesně na určené místo - potřísněná mohou být tedy i okna, brzdy, lak karoserie. Nicméně není to nijak na závadu, vadí to spíše z estetického hlediska a zmizí po dalším mytí. Při aplikaci držím v jedné ruce sprej a v druhé např. velký karton, kterým zakrývám co nechci mít zasažené. Aplikace ve větru není prakticky možná. Výhoda spreje - rychlá aplikace a čisté ruce.
Nevýhoda tekutého přípravku je, že se s ním nedostanu do malých škvír. Výhoda - při troše opatrnosti ošetřím jen to co chci a nezamastím okolní části karoserie. S řídkým přípravkem jako je silikonový olej se dá pracovat i v zimě, REGUM je dost hustý, v zimě se nanáší obtížně a hodně se ho spotřebuje. Tekuté přípravky se nanáší z pravidla houbičkou či hadříkem drženým v ruce, takže nutno po práci omýt ruce.
Všechny zmíněné přípravky nezpůsobují následné vrzání plastů a gumy, což některé jiné umí a dost špatně se to pak řeší.
Re: Leštění plastových dílů karoserie
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Např. kokpit sprej od Coyote na vnější plasty taky funguje dobře, ale ne tak dobře jako ten na exteriér co jsem zmiňoval. Navíc má grády po vanilce, takže auto z venku fetí jak taxik z devadesátejch let
Re: Leštění plastových dílů karoserie
Opakoval jsem nástřik 3x a dneska když koukám na spodek nárazníku (ten obyč . černej plast), tak to vypadá pořád dobře. Uvidím po absolvování myčky.
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km