Silentblok motoru
Re: Silentblok motoru
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Silentblok motoru
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Silentblok motoru
A pouzivam i brzdovku.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: Silentblok motoru
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Silentblok motoru
Teply vzduch nizsi vykon, studeny vzduch vyssi vykon. Na vykonu vic pocitis zapnuti klimatizace.
Kdyz tam fouka, tak vic proudi i vzduch kolem motoru.
Zadouci v lete, nezadouci v zime.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: Silentblok motoru
EDIT. Tak potupně se přiznávám,že ten středový silentblok jsem neubojoval.Začal jsem tu hlavu toho šroubu odrbávat,tak jsem to radši zarazil.Až půjde kára ke Gregovi s něčím vážnějším (klep klep,doufám,že ne brzo),tak půjde třeba motor ven a udělá se to.Nicméně vyměnil jsem i zadní dva závěsy,z nichž jeden byl dost potrhaný a druhý napůl.A cukání motoru se víceméně eliminovalo. On ten můj středový zas tak špatný nebyl. Ty zadní dva jdou v pohodě vyměnit.
ALE !! Udělal jsem jinou fičuru. Jak jsem se ptal na tu násosku vzduchu k tomu intercooleru,tak jsem ji dal zpět ponýtoval jsem to a vytunil. Posloužil 3l kanystr od kapaliny do ostřikovače. Uřezal jsem z toho dna takovou jako čtvrtku a na tu násosku jsem to naaplikoval a vytvořil takovou jako vysloveně lopatku,která jde asi 4 cm pod nápravu a zakusuje se do proudícího vzduchu jakože velmi výrazně=žene nepoměrně vyšší množství vzduchu k intercooleru= ten musí být zákonitě výrazně lépe chlazen.A já bych byl schopen přísahat,že to auto jede citelně lépe.Tam kde mám hranu,že podřazuju z šestky na pětku,tam jsem dnes jel dál šestkou a dokonce se to auto lehce rozjíždělo.Opravdu je to znát.Ale možná ,že teď mi to jede,jak to má jet,protože jsem tam opravdu třetinu toho plastového štítu vůbec neměl,bylo to urvané,napůl to blemcalo.Teď to plní funkci jak má, a je to určitě účinnější,než originál díl.Takže plodný víkend.
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.