Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dovolím si založit nové vlákno. Má někdo zkušenosti, či aspoň informace, jak je na tom motor ve 451? Vedle řemenice je víčko v bloku motoru, kde je po jeho odšroubování vidět zubatý hřebínek, který by měl sdělovat, v jakém stavu se nachází rozvodový řetěz. Položil jsem dotaz v jiném vlákně, ale asi zapadl, jelikož vlákno úplně není přímo o rozvodech. Tak tedy ten hřebínek. Zkoušel jsem i googlit, ale asi nezadávám správná slova, nemůžu nikde nic najít, CO mi tedy ten hřebínek sděluje. Tak jestli má někdo info, nebo nějaký odkaz, kde by se toto popisovalo... Konkrétně u mě jde o motor 45 kW, nájezd je 68000km. Problémy nemám, jen chci mít přehled. Děkuji
P. S. U motorů 0.7, co jsem tak zjistil, tak jsou rozvody dělaný na zhruba životnost motoru, tedy výrobce nějak zvlášť nepředepisuje nějaký interval. Dělají se ale při případné GO. Ale tady u toho litrového motoru nevím.