Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
smart 450 rv.98 600 40 KW 52000km , po půl roce ještě smart roadster cupe 62000 km 60kw rv.2003.
; no a po roce třetí kousek smart 450 rv.2000 800 CDI, a na podzim snad posledni Smart Roadster cupe Brabus colector edice 2006 ( TO UŽ BUDE OPRAVDU STAČIT )
Jednoho doma máme, 300 000 a bez problémů, záleží asi na péči.
smart 450 rv.98 600 40 KW 52000km , po půl roce ještě smart roadster cupe 62000 km 60kw rv.2003.
; no a po roce třetí kousek smart 450 rv.2000 800 CDI, a na podzim snad posledni Smart Roadster cupe Brabus colector edice 2006 ( TO UŽ BUDE OPRAVDU STAČIT )
Zdravím, řešil jsem nestartování CDI cca od 6 stupňů, vyřešeno na railové liště výměnou těsnění na tlakovém ventilu, bylo neznatelně ochozené a zřejmě propouštělo v chladu tlak, můj mechanik ho sundal tuším z nějakého ventilu z Renaulta který se mu válel v garáži. Jestli se dá někde sehnat fakt nevím. Zatím chytá na první dobrou.
prvni vec ze motorove je to na tlakach asi uz horší, druhá vec ze kdyz startuje tak tlací 150bar misto 250 kdyz je nastartovany na liste, dalsí vec rozdelal jsem controler a nasel tam spoustu studenaku a zvetraleho cinu, kusil sem to proletovat ale bez vysledku , opet nestatuje a zhavky nezhavi a kdyz to jelo tak mi blblo cidlo tlaku od turba, podle pc mise hodnotu 1 a kdyz do nej manualne fouknu tak se hodnota nemeni. Muze to byt problem v te krabicce kontroler ? bo cidlo jsem dal nove a vysledek stejny opet hodnota 1bar
Ještě jednou zdravím, přetěsnění ventilu na liště nezabralo tak jak jsem si myslel, udělalo se chladněji a ráno v 5 stupních opět nestartuje.
Žhaví, všechny 3 jsou nové, vyměněno čidlo teploty vzduchu, teploty vody, naftový filtr. Včera jsem ještě vyměnil čidlo na klikovce, ale podle měření je to asi slepá cesta , oproti původnímu je rozdíl jen 300 ohmů (nové 700, staré 1000). Zatím stojí v teple, po neděli ho nechám vymrznout a uvidím co dál.
Dneska chytil . Zdravím všechny kdo mají pod 5 stupňů zlobivého Smarta. Jak jsem již psal, proběhla výměna čidla klikové hřídele. Při demontáži jsem našel na starém čidle " nachytaných " pár kovových pilin, setřením odstranitelných. Přesto jsem dal čidlo nové. Včera večer jsem ho postavil na mráz a dnes ráno (-0,5 stupně) po cca 40 vteřinách žhavení chytil na první dobrou. Je pravdou, že jsem kontaktolem prostříkal všechny dostupné kontakty a to i ty pod sedadlem řidiče a odpojil a očistil kostření baterie a motoru. Přesto předpokládám, že chyba byla v čidle klikovky, nebo jeho zanesení kovovými pilinami. Držím palce všem, aby i váš problém byl tahle odstranitelný.