Zvýšení výkonu 0,8 CDI
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Jako pres forum se radi strasne tezko. Jenom cerpame z vlastnich zkusenosti a zkusenosti jinych.
Snad sem to neprehlidl, ale co za servis ti to teda delal?
Kolik jsi dal za repas turba? Vim, ze servisy jsou casto bez jakychkoliv dokladu a verit se jim da minimalne.
Bohuzel vidim, ze se trapis s autem jak my. Tlakuje se nam nadrz a potom tece nafta u vstriku. Projevi se to po najeti cca 160-200 km. Zatim neuspesne "opraveno", ale servis se k tomu postavil celem. Doted to resil jako svoji chybu pri zpetne montazi motoru a jako kompenzaci, ze sem si auto privezl z prahy na vleku udelali navic stk zadarmo. No, nez jim to zase pristavim, tak jezdim s povolenym vickem nadrze.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Od té doby si pořád mechanikovi stěžuji na slabý výkon motoru. Takže měnil i mezichladič vzduchu a podle mě i EGR. Pořád slabý výkon.
Pak vyměnil celý motor, bižuterii použil původní. Pořád slabý výkon.
Pak opět selhalo turbo, tak ho opět vyměnil. Platil jsem 6500,-. Pořád slabý výkon. Pár dnů poté se motoru částečně vrátil výkon. To trvalo asi tři dny a od té doby je to opět bída.
Docela mě šokovalo, že i když si pořád stěžuji a mění se kdeco, zdá se, že se mechanik vůbec nedívá do diagnostiky.
Ostrava
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Vyměnil přepouštěcí systém u turba, EGR a krabičku pod sedadlem. Prý se dostal na 120 km/h a v diagnostice nejsou chyby. Zkusil vyměnit i celé turbo a nic. Ale bylo to použité turbo které mělo být dobré, ovšem bez záruky.
Více to prý nepojede a ani jet nemá, prý kvůli omezovači.
Už jsem z toho úplně zblblý. Říkám mu, vždyť to přece před první výměnou turba jelo 140 bez problémů, tak proč najednou omezovač? A auto, které mi půjčil, je sice benzín, ale v pohodě 140 jede taky.
Prý, pokud jsem jezdil 140, tak bylo něco špatně a ničil jsem motor.
Jaká je tedy pravda?
Nejde mi ani tak o těch 20 km rychlosti, spíše o to, že auto je neuvěřitelně líné a vyhrabat se na 110 chce velký rozjezd a vítr v zádech. Těch 110 dalo jen v lepších chvilkách, spíše se mu nechtělo přes 90.
Kolik vám to tedy jezdí?
Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Podíval bych se na zpětné vedení paliva zpět do nádrže co je na vstřikovací liště je tam ventil a pokud funguje špatně tak smart nepřekoná 80km/h a taky motor dlouho startuje - to se před lety stalo nám, samozřejmě může být problém i jinde.
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Zkušebně měnil i comonrailové čerpadlo. Myslím, že tím pádem je ze hry i ten ventil.
Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Jinak už mechanikovi došly nápady a tento týden mi auto vrátí.
Proto se chci zeptat na to čipnutí. Víte o někom z Ostravy a okolí?
Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
A startuje mi to dobře, jen nechce jet.
Ostrava
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Hlavně ale takový motor jede a není to zdechlina, která podřazuje v sebemenším kopečku.
Ostrava