Tak první odkaz už si neotevřu, auto už je zřejmě prodané.
Z těch třech bych si já osobně asi vybral to bílé za 120 t Kč, protože má nejvíc doplňkové výbavy - ne všechny 451 mají stahování oken na elektriku, málokterý má pádla (řazení na volantu) atd.
U modelu 451 nám nejsou známy žádné notorické závady, jako byly u předchozího modelu, kdy benzínový motor na 100.000 km potřeboval generálku apod. U tohoto modelu se trochu častěji vyskytuje vyosování alternátoru a častěji se u nich vyskytuje rychlejší vytahání/opotřebení rozvodového řetězu, ale to se na místě nebo při zkušební jízdě stejně nepozná. Možná by to poznal někdo, kdo ho má a s takovou závadou nějakou dobu jezdil.
Takže při vybírání z těch tří bych dával pozor jen na takové ty běžné věci, ale přezkoušel bych je všechny. Jako např. jestli jsou k autu dva klíče, jestli oba opravdu dokážou odemknout nebo zamknout auto a jestli oběma jde otočit v zapalování. Nebo takový věci, jako jestli ventilátor kabiny opravdu funguje na všechny stupně. Jestli klimatizace opravdu funguje - když se zapne, musí za minutu jít z výdechu opravdu "mráz", ne žádný řeči, že to trvá pět minut, než se to natlakuje apod. Jediný, kdy to může trvat trochu dýl, je pokud auto stálo zamknutý na letním slunci, tam opravdu chvíli trvá, než se vychladí všechny ty cesty, kudy běží vzduch do kabiny.
Nevím, 451 nemám, to jen co si pamatuji z příspěvků tady na fóru - už asi 7 let je čtu všechny.
Jinak, opravdoví odborníci se zabývají úplně stejnými otázkami jako Vy tady na té stránce:
https://www.evilution.co.uk/info/should ... an_mhd.htm
Mimochodem, to je nejlepší web o smartech na světě!