Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
typ 450.331
motor 160.910
tlak na novém motoru 12 bar
min. mezní tlak nevím dohledal jsem cosi jako ε= 9,5
dále jsem našel zmínku o tom, že tolerované ztráta tlaku ve válci může být max 25% což by vycházelo na 9 bar
u pístních kroužků je to max 20%
ventily a těsnění hlavy max 10%
netěsnost kroužků se testuje tak že změříš tlak zapíšeš hodnotu
pak vstříkneš trochu oleje do válce (nééé půl litru jen pár kapek)
a změříš tlak podruhé
pokud bude druhý tlak vyšší tak to ukazuje na kroužky respektive netěsnost válců.
pokud bude tlak více méně stejný je problém ve ventilech nebo těsnění pod hlavou, nebo i svíčkama nebo bůh ví kde
vrtání 63,5 odchylka 0,000 ... 0,01
max. mez opotřebení podélném a příčném směru 0,15
úchylka kruhovitosti 0,07
jinak jen pro zajímavost Mercedesem tolerovaný úbytek oleje u benzínové 451 je 0,6l na 1000 Km takže dolít 6 litrů oleje od výměny do výměny je podle MB v pořádku
jen musíte dle manuálu pravidelně kontrolovat a dolévat jinak si za zadřený motor můžete prý sami
(nejsem odborník mám to jen vyčteno netu a manuálů)
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Nastesti ovalita nezjistena, tak jsem od toho upustil a "benzin" pude stejne z domu:).Jindřich píše:.. někdy před rokem , nebo dvěma jsme to z Mugošem řešili, on to chtěl taky takhle dělat, ale on je " šílenec" , který se pustí do toho, aby udělal z hodinek pračku .
Fritik me jednoznacne dostal pac umi v lete jezdit na zfiltrovanou hranolkovici ) ..
Jinak mas pravdu Jindrichu, ted behem unora delam konverzi na elektrokolo ze dvou skladacek do Smartieho na pripadny vylety po okoli ) .
Jeste k tem vlozkam - treba vymlatil vlozky z lepsiho (zamrzlyho, prasklyho?) bloku, zalisoval a prebrousil:)
Nikdo nevi co s tim mohl presne zazracit, moznosti je milion, vsak vis ze jo .. taky "silence" )) ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
U Cardy hlava dolů, přebroušená, zabroušený ventily, nová gufera, ještě dal pro sichr na první válec nový kroužky i když tam nic nebylo, P0301 zmizela a svíčky jak sníhPazour66 píše:Prd mám pokoj i po výměně svíček zas problém s prvním válcem. Chvílu to jelo a zas to hází P301. Svíčky jsou na 1.válci od oleje, samej škvarek, takže to nemůže pálit. To znamená, že se nad píst dostává olej. Za jízdy je to někdy jak dýmovnice, ale jenom sem tam. Olej by se tam mohl dostávat přes těsnění ventilu, prasklej kroužek a vydřenej válec. Tlak je ve všech třech válcích dobrej. Nemá s tím někdo zkušenost? Po GO 20000km, sám si na to netroufnu a Carda mě pošle někammugwai59 píše:Tak jsem se mozna mylil, ale z toho se nestrili, super, ze mas uz pokoj .
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
/ obrazek nejde vložit/ tu silnější u turba
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Druha je odvetrani klikove hridele a je tam zpetny ventil. Tam by mohla byt chyba - nezavira se. Rikame tomu falesna smarti nemoc.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!