Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdar, muzete mi nekdo rict co dela motor cca minutu po nastartovani kdyz je tam 2000 ot.? protoze kdyz pospicham, zaradim pri tom rychlost a chci se rozjet, tak mi piska klinak na alternatoru. Pak po nastartovani uz piska furt, nemusim davat ani rychlost. Kdyz ho zas napnu, tak je klid. Da se s tim neco delat, nebo holt budu muset pokazde cekat tu minutu a az pak jet? diky za info
Splnený sen Smart Roadster: dat. nar. 2006, 66kw, zvaný Maluch
Vy jste se v tom zase vrtal. Že jo pane doktore?? (pan Pávek)
23.10.2016 129.000 km
27.06.2017 130.000 km
14.05.2019 140.000 km
Zahřívá výfuk! Za tím účelem má vedle motoru napravo na podběhu takový bazmek, který topí a fouká do výfuku, aby bylo co nejrychleji dosaženo katalyzační teploty a Smart mohl mít Euro 4. Někde jsem četl, že to žere asi 50 A. Takže když si k tomu ještě rozsvítíš světla a pustíš topení nebo stěrače, tak je alternátor, potažmo řemen, zatížen ma maximum možného. Můžeš:
a) odpojit ten bazmek na vyhřívání.
b) zkontrolovat opotřebení řemenic, protože větší spotřeba řemenů není normální.
Myslíš že bude stacit to odpojit od elektriky? Nebude to mít vliv na funkci? Spotrebu. Životnosti motora turba atd...
Splnený sen Smart Roadster: dat. nar. 2006, 66kw, zvaný Maluch
Vy jste se v tom zase vrtal. Že jo pane doktore?? (pan Pávek)
23.10.2016 129.000 km
27.06.2017 130.000 km
14.05.2019 140.000 km
Myslím, že to bude stačit. Jinak by člověk musel řešit, co s ventilem od toho krámu apod.
Na poslední fotce týhle stránky: http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... components jsou to ty dva krámy se slovem pre-heater. Jsem toho názoru, že vypnutím nic zkazit nemůžeš.
Podívej se na Bazoš.cz, je tam několik lidí, co rozprodávaj Smarty na díly - obvolej je, třeba některej bude vědět, co máš na mysli. Měl by to mít v podstatě každej z nich. Ale některý z nich jsou normálně debilové, takovýhle kšefty po jedný, dvou stovkách jim nestojej za to, aby zvedli prdel.
Jinak to na 99% koupíš v Mercedesu. V Plzni by mohli díly na Smarty prodávat, ne?
Ahojte, chcel by som klinovy remen vymenit lebo je uz stary, nemeneny urcite hadam aj 100k km, len problem je v tom, ze v servise povedali ze su tam podla VIN cisla remene dva.....v obchode na nete som nasiel 3 a 5 drazkove remene, u mna som videl cez alternator iba ten 3.....neviete kde je ten druhy, ak tam teda vobec je ? vdaka.
Dva řemeny jsou, pokud máš klimatizaci. Pokud nemáš, tak je tam řemen jen jeden. Všechno o řemenech najdeš u odborníků z Anglie: http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... components Jen je potřeba dodat, že ten první obrázek je trochu moc pootočený - asi tak o 45° do prava.
JBC píše: ↑čtv 25 kvě 2017, 19:19
Zahřívá výfuk! Za tím účelem má vedle motoru napravo na podběhu takový bazmek, který topí a fouká do výfuku, aby bylo co nejrychleji dosaženo katalyzační teploty a Smart mohl mít Euro 4. Někde jsem četl, že to žere asi 50 A. Takže když si k tomu ještě rozsvítíš světla a pustíš topení nebo stěrače, tak je alternátor, potažmo řemen, zatížen ma maximum možného. Můžeš:
a) odpojit ten bazmek na vyhřívání.
b) zkontrolovat opotřebení řemenic, protože větší spotřeba řemenů není normální.
Prosimte procitam temata ohledne rozebirani pumpa alternator.A dosel jsem k dotazu ohledne otacek 2000 asi to bude minuta zda se mi to vecnost .,kdyz si predstavim toho benzinu,Pak klesnou na 1000.
To je prosimte bezny jev. Neco pises ze predehriva vyfuk ,to jako fakt? Tam pises o EURU 4
ja mam myslim euro 3 .
Pokud mě paměť neklame tak ano v zimě po ránu držel na můj vkus dost dlouho vyšší otáčky. Teď 700 jak má originál výfuk tak už to není tak moc znát (slyšet)