Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mám jednu 600 ccm ... Sice nevím přesně, kolik otáček po startu točí, ale je to opravdu hodně a trvá to opravdu dlouho. Vyšší otáčky a déle, než u mé 700 ccm.
tedkom na ne budu myslet,jak budu menit water pumpe.Pri jednom umyju motor .Chci vyndat interccoler ,jak pisete nekde se tam oklepava. Ale si myslim ze uz musel byt vyndany protoze na nim nejsou oreginal tovarni pasky na hadicich.
Ono asi nejde zistit bez vyndani zda uz nekdo orezal ten plast ?
V Holandsku je snad miliarda retardérů,ale lidi tam jezdí uplně jinak než v CZ. A hlavně každá z těch retardérů je očekávaný a označený , ne jako CZ tankodrom
Asi byl meneny,kdyz jsem vyndaval ventilator pred mytim motoru tak IC volne se pohyboval.Na Yutube jsem videl ze je zacvaknuty v takovych plastovych packach z obou stran.Z leve uz tam nebylo nic.A prava byla zasunuta spatne. Ic na rozdil od zbytku motoru nebyl mastny.
Cerpadlo,remen ,svicky vymeneny. Neni mi moc jasne kdyz dve svicky pali jeden valec ze vrchni jsou pekne vypalene a spodni cerne jak cyp.
Tedkom jeste kabely,jeden spodni jiskri.