Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No jo, jenže to jsou všechno káry, které když koupím, mají najeto hafo kilometrů. Takže se tam může pokazit už kde co. Chtěl bych něco s nájezd kolem 70-80 tisíc.
Jako s tím Smartem se jezdí v pohodě, těch větrů zas tolik není. Ale spíš to hrozně huntuju. 35 tisíc roční nájezd je na Smart hodně.
To si taky myslim. Jestli smart nebo jine auto je v podstate jedno.
Ja sem se 450 0,8 cdi najezdil za 6 roku 270 tis. Km a to sem si ho nechal nacipovat. Hodne to pomohlo razeni. Pravidelne sem menil olej po 15 tis. Auto jezdilo az do doby nez sem se v nem zacal stourat - vymena spojky a potom ho odstavil. Zateklo do neho, odesla RJ a uz se to vezlo. Po 3 letech sem ho ozivil, jezdil s nim rok a zase ho nabourane odstavil. Uz mam opraveno, ale ztratil se kod z klicku. Asi to chce taky po 330 tis. vymenit zhavice, protoze pod 10 stupnu blbe startuje. A v zime to byl vubec nadlidsky ukol ho nastartovat. To klidne i na 17. pokus.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Asi tady kazdy pise o jinem voze Skoda ze nemam moznost se svezt v tech vasich zazracich,lepe receno v vytunenych Smartech.
Ja v nem najel celkove asi tak 500 m s prestavkami a 60 km s prestavkami jako spolujezdec.
Jako nakupni taska pro zenu vynikajici,ale nic vic.
Přesně. Smart je něco jak Harley. Životní styl. Osobně na to auto nedám dopustit. A máme doma i SUV. Ale Smart je Smart. Roadster to samé. Když ho vymazlis, nabídne ti parádní svezení. Jasně, takové Audi TT má těch koní sice víc, ale za 5l na sto nejezdí. Který sporťák nabídne zábavu za 4 stovky na celou neděli?
Jeden můj kolega má v oblibě Ferrari. Žádný nemá (a nikdy neměl). Jednou se v tom byl někde svézt - takové to za 5.000,- to můžeš 5 minut řídit.
Tak jsem mu pak říkal, ať si koupí něco jako je Roady - za jednu setinu pořizovací ceny nějakého Ferrari, přitom mu to poskytne 90% zábavy, jako to Ferrari.
Jo, když já ho proženu těma zatáčkama u Železnýho Brodu, to je tak parádní zážitek!
A když vytáhnu Crosse? Ta jízda bez předního okna, to je tak neuvěřitelně bezprostřední! A pozornost lidí? Za nějakým Porsche se jich určitě tolik neotočí. A když už by se náhodou i otočili - na mě se všichni smějou!!
Jo, starý je opřený přes gumu na konzolu a přitažený tím páskem, ale na tom novým je zezadu ( na fotce zepředu ), navařená nějaká packa na přišroubování.
Přijde to pod stejné šrouby na převodovce. Tvůj "problém" vznikl pouze z toho, že kduž prodejce (obchodník) fotil ten výfuk, tak ho nenatočil do stejné polohy, jako když je namontovaný na autě. Prostě ho položil na nějakou desku a jak si to lehlo, tak fotil. Ty jsi to svoje auto pro změnu nafotil pootočené obráceně. Ale je to tak, jak píšou předřečníci - odkud odšroubuješ starý, tam přijde nový.
Winterwolf píše: ↑ned 18 črc 2021, 12:59
A jsi si jistý že máš výfuk na 450
Ale jak píše Petrulin to je nejlepší cesta
V nabídce je na 450, ten, co tam je, se koupit nový za 3500,-, tento se mě líbí víc. Doufám, že bude z nerezu, ještě se optám. No a pak povolit lambdu, šroub na krytu nad kolenem a dva šrouby na spojení. Katalyzátor je kovový, dávala se na Smarta někdy keramika?
Hoši, nemudrujte furt nad těma výfukama, ty levné výfuky ( 2, 3 tisíce korun) mají dvě nevýhody :1 ) případný nerezový slabý plech, nebo hliník, je jen zvenku - ale výfuk vám zrezaví hlavně zevnitř, kde je obyčejný plech, za tři roky je děravý !!
2) Tyto levné výfuky hlavně nemají katalyzátor a vy neprojdete přes STK (emise ).
Je lepší investovat do dražších výfuků.
KONEC STRAŚENÍ !!??