Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Podobný projevy má tempomat - když jedu rovně, případně do mírný zatáčky, jede pořád přesně stejnou rychlostí. Jakmile to ohnu do ostřejší zatáčky, tak tempomat mírně přidá - asi aby zachoval stejnou rychlost v přímém směru - co já vím. Každopádně, když přijíždím k zatáčce a říkám si, že normálně bych trochu přibrzdil, ale že to risknu a jedu dál na tempomat, tak ten hajzlík ještě trochu přidá.
Jinak - tachometr mi ukazuje o 3 kmh víc, než ve skutečnosti jedu a je jedno, jestli jedu 50 nebo 120 - porovnáváno s GPS. No, možná o 3,5 kmh.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
První jízda byla bída, stav jako před servisem. Jako bych měl v sání hadr.
Při dalších jízdách se ale výkon zázračně zvýšil a je už zase takový, jako před lety. V pohodě se na dálnici dostanu na konec tachometru, a plyn není na podlaze. Normálně řadí rychlosti (automat) a nepodřazuje při každém fouknutí větru.
Dílů se měnilo víc, takže nevím, čím to bylo. Ale zkusím nechat vrátit moji starou jednotku, co je pod sedadlem.
Ostrava
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Jenom zasnu. Od neho smartisty, kteremu prosly rukama stovky smartu bude tvrdit takovou blbost, ze cdi nejede vic nez 125, to je az neuveritelne.SmartOV píše:Pan Gregor. Že někde kolem 125 je omezovač a pokud to jede víc, je něco špatně.
Moje cdi pred cipem bezproblemu do omezovace, ktery je na 135 nebo 140. Po cipu sem jel nejvic 161 podle gps. Na sirokych pneumatikach 4x195. V nemecku za hranicama za plzni z kopce.
Podle meho jsi mel nekde karbon na ventilu, pripadne se ti zadrhavalo ovladani turba nebo egr. Jedna vec je testovani na prazdno - tlaky, a jina vec je za jizdy.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
- motor (rozebraný, zkontrolovaná hlava)
- 3x turbo
- ovládání turba
- comonrailové čerpadlo (na zkoušku)
- EGR (teď je zaslepený)
- krabička pod sedadlem
- mezichladič vzduchu
- vzduchový filtr
- palivový filtr
Ono toho bylo asi víc, ale teď si nevzpomenu. Ale autíčko zase chvíli jede.
Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
SmartOV- už jsi to vyřešil anebo to už prostě funguje...?
Už je možná pozdě, ale třeba někdo někdy bude mít stejný problém...(na našich veteranech )
Já jsem měl podobný problém, prostě se mi občas ztratil výkon (mám stejný motor i ročník jako ty...). Normálně to jelo až k omezovači, jindy to na plný plyn jelo sotva 60 a nechtělo to řadit víc než trojku... s tím byl problém v otáčkách- nešlo to přes 3000. Když jsem dal manuál, tak jsem tam kvalty házel všechny, ale nemělo to výkon a nedalo to víc než 2500-3000 otáček. To znamená, že motor je v nouzovem režimu. Měl jsem to i na diagnostice a nešlo to tam vidět, protože se ten problém objevoval nahodile a při novém nastartování to mohlo být v pohodě, což smazalo chybu...
Kde byl problém? Ve snímači polohy EGR ventilu. Ten totiž dostává signal na otevření, ale zároveň si řidiči jednotka čte jeho polohu jako další signal a ten musí fungovat. Problém je v tom, že ta poloha se v EGR měří nějakým primitivním potenciometrem a ten se po pár letech osoupe a nedává správný signal. Řešení je buď úplně odpojit kabel k EGR a nahradit ho nějakým emulátorem (lze koupit na ebay nebo vyrobit viz http://clubsmartcar.com/index.php?/wiki ... guide-r42/) anebo EGR nechat připojený a dodat tam jeden odpor mezi 2 drátky... kdysi jsem na to taky viděl návod na netu anebo lze dokonce u MB koupit přímo originální propojovací kabel, který se připojí k současnému EGR... soudruzi v NDR na to totiž taky přišli a novější ročníky s 0.8cdi už ten problém nemají...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Zvýšení výkonu 0,8 CDI
Diky moc, ze ses s nama podelil.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!