Výfuk a vlnovec
Výfuk a vlnovec
Dobrý den. Dneska jsem skočil přez koleje a upadnula spodní strana vlnovce na výfuku. Mám 451 2013. V dílně mi to provizorně svařili, ale nevím jestli to neupadne někde vedle. Má význam měnit vlnovec, nebo má s tím někdo zkušenosti? Spoedí plast šel dolů dobře, ten nad tím jsem zatím nesundaval. Co všechno musí dolu ať už na opravu, nebo výměnu výfuku. Jinak výfuk je jak nový. U předchozího smarta mi urezly trubky zasunuté do gumových úchytů. Tyhle vypadají jako nerez. Poradí někdo? Děkuju J.
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Výfuk a vlnovec
Řešil jsem to před půl rokem.. mechanik měl slabší ruku, takže si tam sáhl spodem na zvedlém autě, povolil dva šrouby za vlnovcem, sundal vyměnil 1000,- oprava
450 0.8 cdi 30kw r.v. 2001,
nově
451 1.0 MHD 52 kw r.v. 2012
nově
451 1.0 MHD 52 kw r.v. 2012
Re: Výfuk a vlnovec
Me to na ty spodní straně privaril co ckem a sundal jen ten spodní plast . Delali to na jámě. Právě mám obavu,jestli se dá dostat nahoru na šrouby,nebo rozebrat zadni čelo. Když se to zvedne,tak je tam možná vice mista. Tak uvidime jestli to výdrží do jara. Dekuju J.
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km