F2, 0,8 CDi - na co si dát bacha při koupi
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ale su aj vacsie dravcexlukas.cz píše: Koukal jsem-Lupo 1,2 TDi, 45 kw a 140 Nm, ECO režim 33 kw a 120 Nm.
zrychlení nevím, ale to lupo je fakt dravec.
tak marek sa vyzna. cip na 800cdi odladoval na svojom aute, takze si dal zalezatxlukas.cz píše:mne delal cip mm racing v bratislave a spokojenost.
zadnokolko s lahkym predkom a mizivou adheziou vpredu...xlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek a v zatackach pod plynem ma auto tendenci jet rovne.
treba vypnut esp, ale aj tak to nato nema vykon... a hlavne to ma chorobu zvanu robotizovna prevodovka...xlukas.cz píše:chtit krouzit na placku je velice obtizne. zkousel sem to dvakrat na asfaltu a nekolikrat na snehu a nic moc.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja ma tiez cip od marek a jazdim na benzine a som spokojnykodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
vzhledem k roku a cene, kterou jsem za to byl schopny dat a taky poctu najetych km rocne bych i ted zvolil naftu. hlavne neriskuju, ze bych delal pri 100 tis. km -+ generalku motoru - podpalene ventily a valec. spojka zatim drzi. ono kdyz jedu 200 km na 6, tak oproti mestskemu provozu radim nekolikasetnasobne min. pocitam, ze na mesto 200 km musi auto preradit v prumeru 200-300x, to mne tolikrat nepreradi ani po 3000-5000km.kodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
co je nam tu znamo, tak numeric s tim dieslem taky nema problemy.
ano u 700 benzinu to zatim taky nikdo neresil. ovsem, kolik z nas ho ma? a kolik ma 600?
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
u turba prida vic nez u obycejneho. hlavne vzhledem k puvodnimu vykonu napr. 45 kw pri zvednuti na 52 to sice neni tak velky % narust, ale porad je to vic nez 42 naftovych, ze ...DYK77 píše:Si počkám co na to Markokodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
DYK77 píše:Ty voexlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
jen tak k tý spotřebě kdybych jezdil lukasovym tempem tak bych se možná i pod 4dostal, ale teď vážně. Záleží jak na to šlapeš jezdím od 5,9l do 8,51l což se vymyká spotřebě v techničáku, ale je to pouze praha a dálnice.
dle spritmonitor.de je průměr od 5,61l do 8,61l pro můj motor takže jsem v normě
zkus se kouknout na spotřebu tam: u nafty je to průměr od 2,77 - 5,98l
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
marko nato tolko, ze je krutak dolezity ked si za dizlovym geckom tahas na privese jachtu do chorvacka, alebo to gecko potrebujes vyhrabat z blata...ňDYK77 píše:Si počkám co na to Markokodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
u pidi krutakov pod 200 Nm je jedno kolko ho tam je...
cip u turbobenzinu prida v podstate rovnako ako u turbonafty...
a ten krutak je fakt dolezity len ked nieco tahas, alebo tlacis... 700 kilovu budku ako smart potiahne aj 70 Nm aj 100 Nm rovnako...
lukas mam 700, vcera mala 130.000 km... za ten cas som jej len menil sviecky a dolieval olej... a to dostavala pekne nazrat... vlastne to dostava aj teraz, ale uz pomenej, kedze smartom nejazdim tak casto.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...