Trust+ Disabler (vypínání ASR)
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Trust+ Disabler (vypínání ASR)
Recenze se týká hlavně lidí, kerý nemaj ve svym pidivozítku čudlik na vypínání ESP, respektive ASR. Tzn. nejspíš hlavně první generace 4 2 (fortů).
Jak asi všichni víte, pidivozítka sou vybavený fíčurou proti hrabaní hnanejch kol. Fíčura tam je nejspíš kůli tomu abyste nedělali hodiny a nemohli pálit zbůchdarma gumy. Jenže fíčura je dost nepraktická v sytuaci, kdy se potřebujete prohrabat sněhem, bahnem, pískem nebo např. do prudčího kopce na lesní cestě či na hrbolatý cestě kdy vykřížíte auto tak, že je jedno kolo ve vzduchu. Ve chvíli kdy vám začne hrabat jedno kolo, zmíněná fíčura ubere plyn a nejspíš zmáčkne spojku, takže se kola přestanou točit. Výsledkem je uváznutí na místě a nemožnost se dostat dál. Abyste týdle nepříjemný sytuaci předešly, je vhodný mít možnost fíčuru vypnout. No a teď se dostáváme k tomu co sem chtěl říc - můžete si buď vyrobit nebo koupit bazmek na propojení jistejch dvou kontaktů na konektoru diagnostiky. Propojení těchle dvou kontaktů odpojí ASR nebo ESP (podle toho co z toho máte) a kola se vám budou vesele točit. Já sem odpojování vyřešil zakoupenim tohodle bazmeku
v tomdle šopu http://www.smart-parts-direct.com za asi 14 liber. Ted uš stojí 19, ale to furt de. Válel se mi v pidivozítku pár měsíců a využil sem ho naplno až todle pondělí. Kdo znáte Vinařickou střelnici "Na haldě" tak víte, že cesta k ní se rok od roku zhoršuje. Je to takovej celkem strmej výjezd po lesní cestě plnej rygolů od vody co stejká kopcem. No a po dešti je to úplně lugsusní záležitost plná mazlavýho jílu Tak na týdle cestě sem skončil zhruba v půlce, kdy za stálýho svícení ASR kontrolky začlo pidivozítko couvat. Jenže couvání z tohodle kopce neni nic moc, vozítko se začne nekontrolovatelně smejkat když stojíte na bzrdě. No podařilo se couvání zastavit, chcíp sem motor, šách pro bazmek, zasunul ho do diagnostiky, nastartoval a voilá - pidivozítko si trochu zahrabalo a kopec sem bez problémů dal. Bez bazmeku bych se tam nevyhrabal a potupně bych musel neřiditelně couvat. Vřele teda doporučuju všem si bazmek pořídit. Buď koupit a nebo udělat. Ale určitě by neměl chybět v každym pidivozítku
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
http://www.fq101.co.uk/showcase_espdraw.asp
http://www.fq101.co.uk/espwiring.asp
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tedy funguje jinak než klasicky. Normálně to funguje tak, že když to vypneš, tak je to úplně vypnuté a styl jízdy nijak nezpůsobí, že by se to znova zapnulo. Motor se opravdu vypínat nemusí, vyp/zap lze provádět za jízdy, jen se při vyp. se rozsvítí trojúhelník na přístrojovce .Robin píše:...Popisujou tam, že si to dokonce ESP samo zapne, jakmile překročíš 20km/h,...