Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdravim, chtel bych se zeptat jestli je normalni ze kdyz mam studeny motor tak je smartik nechce jet. Jako by prokluzovala spojka, motor bezi normalne ale smartik nechce jet az se zahreje.
Dik za radu.
keraj píše:Zdravim, chtel bych se zeptat jestli je normalni ze kdyz mam studeny motor tak je smartik nechce jet. Jako by prokluzovala spojka, motor bezi normalne ale smartik nechce jet az se zahreje.
Dik za radu.
Normalni to neni. Mozna neco se spojkou, nebo turbo. Nebo smartiii nemoc.
Co znamená za studena? První minutu jízdy, nebo až do ohřátí na provozní teplotu ? U mě třeba v první minutě ( sytič ) nemá turbo tak rychlý nástup, jako potom když sytič odpadne, takže se to projevuje na výkonu. Ale je to celkem logický.
mne to dela treba prvni rozjezd, kdyz rano sednu do auta, nastartuju, tak se tomu nechce moc rozjizdet. jako kdyby to nechtelo pustit spojku, protoze to ma zaply sytic a mohlo by to zdechnout. nafta predpokladam, ze sytic nema. taky je poznat, ze nastartuju a v radech sekund nejde vetrak, slave sviti svetla. motor jde lehce, najednou asi zapne alternator, vse se pusti a chod motoru ztezkne. to je asi normalka.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
xlukas.cz píše:mne to dela treba prvni rozjezd, kdyz rano sednu do auta, nastartuju, tak se tomu nechce moc rozjizdet. jako kdyby to nechtelo pustit spojku, protoze to ma zaply sytic a mohlo by to zdechnout. nafta predpokladam, ze sytic nema. taky je poznat, ze nastartuju a v radech sekund nejde vetrak, slave sviti svetla. motor jde lehce, najednou asi zapne alternator, vse se pusti a chod motoru ztezkne. to je asi normalka.
Ja mam taky prvni rozjezd docela linej. A pri -20C se tomu lonsky rok taky pekne nechtelo. A pricitam to trochu malemu tlaku v common railovem potrubi, nebo studene nafte, nebo tak necemu.
V kazdym pripade to neni takova tragedie, jak popisuje kolega. Ani mi to nevadi, protoze ja sam rano jeste spim....
na cdi mi to taky dělalo. než se to zahřeje, tak to tolik nepouští spojku. benzín tohle nedělá. tam se projevuje to, co psal dyk. sou slyšet i relátka a zezačátku mě to dost děsilo. jakmile to nastartuješ a je to studený, tak do cca 2sec cvakne relátko, dost znatelně spadne výkon motoru, po cca dalších deseti sekundách (podle venkovní teploty) v tom znova cvakne a výkon je normální. Občas to udělá 2x za sebou. Dělá to až ten novější model, u 600 to nedělalo.
Jo a jeste jedna finta, ktera nevim co je - kdyz se poprve zastudena rozjedu, tak po prerazeni 1-2 (v rezimu automat) mi neco tak jako břinkne po podlahou ridice. Jako ze se neco otevre, neni to slyset, je to citit jak to zavybruje v podlaze (nebo to spis citim v pedalech). A jen pri prvni rozjezdu a nevim jestli to souvisi s okamzikem prerazovani, nebo s cim a co to je ?
Švára něco takovýho na Golfu TD má. V létě to nepoužívá, ale na zimní straty tam má pod volantem ruční táhlo jako pro sytič. Nastartuje , ujede několik set metrů a pak to vyřadí.
Švára něco takovýho na Golfu TD má. V létě to nepoužívá, ale na zimní straty tam má pod volantem ruční táhlo jako pro sytič. Nastartuje , ujede několik set metrů a pak to vyřadí.
nafta nemá sytič v té podobě co myslíš/uzavírání přístupu vzduchu/ zde je tato činnost nahrazena regulací ve vsřik čerpadle zvýšenou dodávkou paliva a změnou počátku vstřiku,dnešní motory toto vše již mají vyřešeno pomocí teplotních čidel a termospínačů
pajik: esli ti něco "jakoby vibruje" v podlaze, respektive v pedálech, tak to mi dělá taky a dělá to pouze po nastartování a ujetí prvních několika metrů, kdy se už dá přeřadit na dvojku, nicméně řazení na to nemá vliv. u mojeho auta, to je imho abs, jako kdyby proběhnul nějakej test. musíš se rozject, na místě to neudělá. nevim jestli to je to samý co máš na mysli ty, ale nic jinýho mě nenapadá a nápadně mi to připomíná frekvencí sepnutý abs, s tim rozdílem, že auto v danej okamžik nebrzdí.