Stránka 9 z 11

Napsal: ned 05 pro 2010, 08:59
od xlukas.cz
proc pryc? driv ses doma vrtal v turbu?
mechanicke veci, ktere sis doma opravovaval driv, tak si mozes opravovat i ted. ty jsou furt stejne. k tomu obycejnemu zakladu jen pribyla elektronika - cidla a dratky.

Napsal: ned 05 pro 2010, 16:25
od DYK77
Kucí já nechci dělat chytrýho, konec konců a si každý dělá co chce, jen jsem chtěl upozornit, že turbo je moc drahá věc na to, aby s ním člověk bez zkušeností páchal psí kousky. Na autě se samozřejmě nechá v garáži dělat spousta věcí i dnes, ale turbo jako celek je "hodinářská" záležitost podléhající extrémnímu zatížení. Vždy to točí od nějakých 100 až 500 tisíc otáček, to je kua fofr. Takže bych dal raději např. litr - dva za řádné seřízení a je klid, než něco nastavit a dříve či později tak poškodit turbo za 20.000,- a možná i nechat nějaké následky na motoru. To je vše, už do toho nebudu kecat :wink:

Napsal: ned 05 pro 2010, 18:26
od michmartin
DYK77 píše:Takže bych dal raději např. litr - dva za řádné seřízení a je klid
... jo , jo , už sem se uklidnil a poslechnu :roll:

PS : od toho tu přece jsme , abychom si pomáhali ...
*1* O---O

Napsal: stř 16 úno 2011, 17:21
od mat00
Nakoniec som rozobral druheho smarta a odmeral, ako je tiahlo nastavene na nom. Pridam aj fotku, ak by to nahodou niekto potreboval :)
Inak problem to nevyriesilo, este stale neide do otacok.
Obrázek

prosím o radu,divný zvuk z výfuku a občas záhadné starty

Napsal: úte 03 led 2012, 19:24
od Lucinka
Tak jak to vyvoslit :D smartik FORTWO mc01 rv 2000 599ccm 40kw auti jelo pak zaclo jít na dva válce a musel se dojet este cca1km kde se odstavilo a dotáhlo domu.Zjistení...svýcky na druhém válci totálka pravdepodobne lehce sákne tesneni pod hlavou pac to vypada na prunik vody protoze byly pekne zarostlé,ostatní svýcky taky spatné ocividne tam jsou od výroby )najeto 105000km svýcky jsem vymenil za orygo,motor táhne parádne jako zamlada kdyz oddělám nalévací vícko na olej tak nefouká do vody taky nefouká,ale na volnobeh je z výfuku slyset jakoby bubububu mno jakoby jeden válec sel spatne a párkrát se stalo ze nechtel nastartovat proste ani nehlesnul az treba na patej pokus,ale kdyz ma nastartovat tak chytne na prvni otoceni bo vubec :? Chystáme se na GO protoze je spotreba oleje cca 1l na 1000km a uz ma najeto 105000km takze lepsi drive nezli pozdeji podotýkám ze na bobíkovi za tech 105000km asi nikdo nic nemenil vypadá to ze ani pal filtr :evil: Tudíz otázka co ten zvuk z výfuku? mohl by to být výfukový ventil? Co ty starty?-jsou záhadné nekdy to treba tri dny neudelá pak zas jo pak zas ne.... :roll: tak jsem to nejak napsal a ted me prekvapte :D

Napsal: úte 03 led 2012, 20:22
od xlukas.cz
znovu opakuju, co uz je tu napsano mnohokrat.
jak to zere olej, tak to chce go motoru. km na to uz ma.
tam se dava cela opravna sada, kde jsou pisty, krouzky, ventily, salky na ojnici, dela se vybrus. atd. atd. zdejsi odbornici to uz maji zmaknute a vedi co a jak. dej to k nekomu z nich a mas to.. zrovna jeden ma ted akci na leden, ze to dela se slevou. je z ostravy. kdyby sis vyplnila profil, tak budem vedet z kama si a rovnou te nasmerujeme na prislusny servis :wink:

http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=3690

Napsal: úte 03 led 2012, 20:33
od Lucinka
tak to tu mám pročtené...jasný spotřeba oleje to je v pr...jakpíši na go se chystáme,ale ty starty jak píši ani ten divnej bu bu bu zvuk z výfuku se tu neřeší...motor má porát skvělí výkon a jezdí ako drak a za tystarty nemuže smártí nemoc to by to snad bylo nějak pravidelné boněčím související třeba s teplotou bo tak,ale ty špatné starty jsou náhodné

Napsal: úte 03 led 2012, 20:57
od xlukas.cz
to startovani by mohlo byt zpusobeno i tim, v jake poloze se motor zastavi. pri vymene svicek ste neposkodili kabely? ja bych ti doporucil neresit startovani a udelat go. treba se ti stane to, ze se tim to startovani vyresi ;-)

Napsal: sob 07 led 2012, 15:21
od Lucinka
no nic koukám že tu stejne přítel asi žádnou radu nedostane (jak to byvá na ostatnich forech) pouze porad nejake odkazovani na servisi ale takhle fora vetsinou nefungujou, jen jsme chteli poradit a tak by too snad i melo fungovat zda-li se nemýlim

Napsal: sob 07 led 2012, 15:26
od xlukas.cz
:?:
to ze ti reknu udelat go motoru, to je jako mala rada?
stejne tak, ze bude mozna problem se zaoxidovanou elektroinstalaci. myslis si, ze jsme tu nekdo vedmy a presne ti rekneme, ze mas zoxidovany kontakt c. 5 na ridici jednotce motoru. tak jsi to myslela radu :?:

navic nemas vyplneny profil - porusujes tim nase pravidla, nejsi clenkou klubu, tak co po nas chces.

Napsal: sob 07 led 2012, 22:34
od hoboj
asi by stalo za to, ho napojit na diagnostiku, mozna by neco ukazala. Ono v dobe elektroniky se ty zavady podstatne hur hledaji. Treba taky zmerit tlaky na valcich. Nevim jak dlouho mas to auto a jak ho znas, ale vis ze ma smart 6 svicek? Pri stahovani kabelu z tech spodnich se stalo ze se kabel z fajfky povytrhl a zhorsil zapalovani

Napsal: sob 07 led 2012, 23:16
od hadak
tak mě už to také postihlo, ale po 4 rocich u mě a po 12 letech celkem to ujde :D

Napsal: pon 09 dub 2012, 08:13
od resident33
Zdravím a hned popíšu zde popsaný problém, ale s menšími změnami.
Při startu studeného motoru jsem zcela bez výkonu a pokud parkuji v mírném kopci, tak se nerozjedu ani na jedničku, jelikož spojka nesepne díky nulovému výkonu.
Pokud se rozjedu, tak musím vytočit jedničku ke 3000 a zkusit dvojku, ve vyjímečných případech to jede i na trojku. Po zhruba minutě a ve všších otáčkách to kopne a vystřelí. pak musím na čtyřku držet vyšší otáčky a neklesnout pod 2000.
Celé to trvá asi tři minuty a motor už má částečný výkon, aby jel i do kopce. Dále už mohu jet i na pětku, ale pořád má nízký výkon. Po cca pěti minutách už motor jede a výkon se téměř blíží normálu. Povypnutí motoru a mírném vychladnutí se to opakuje, ale výkon už má a rychle se vrátí.
Celé to trvá asi 10-15 minut a výkon roste plynule a první minuty auto dýmí jako ojetá Tatra ze sedmdesátých let. Problém se den ode dne zhoršuje a v nejbližších dnech asi dojedu.
Zvláštní je to, že jsem tento problém měl už na podzim a samovolně ustoupil při nalití aditiva a delší jízdě s častým řazením.
Jinak jezdím pouze delší trasy od 30Km.
Měl by to být asi EGR ventil, ale bojím se o vysokotlakou pumpu. Otáčky ale zvýšit jdou a motor je po zahřátí normální se spotřebou do 3,6 l.
Jak se prosím projevuje vada pumpy?

Napsal: pon 09 dub 2012, 08:32
od xlukas.cz
tvuj prolem je presne jak popisujes => http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=2639
neboj se ventil vydelat a vycistit. jinak ty line starty u cdi jsou normalni i s cistym egr. je to nafta a za studeneho motoru se spatne spaluje, tim padem ma motor maly vykon a elektronika auta hlida, aby nepustila spojku brzo a auto nezdechlo.

na pumpu tu mame taky tema.

Napsal: pon 09 dub 2012, 08:43
od resident33
Už jsem se domlouval s Gregem, takže to tam dám a snad to bude jediný problém. Ta studená lenost mi nevadí a je to jasné. Vadí mi , že se bojím abych se vůbec rozjel a dojel do práce, což se už jednou málem stalo. Mít víc prostoru a nářadí, tak bych si ho přes víkend vymontoval a důkladně vyčistil vším možným. Třídenní dokonalé čištění by tomu možná pomohlo. Dík