Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
no, je to proste normalka - smarti nemoc. ceka te go motoru. ja bych s tim zbytecne nejezdil a vezl ho do servisu na tu nasi smarti go motoru. (ta ostrava neni zase tak daleko) nebo pokud si ji udeas sam, tak uz pomali zacni a ... nesnaz se ji osidit. vzdyt vis.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
xlukas.cz píše:no, je to proste normalka - smarti nemoc. ceka te go motoru. ja bych s tim zbytecne nejezdil a vezl ho do servisu na tu nasi smarti go motoru. (ta ostrava neni zase tak daleko) nebo pokud si ji udeas sam, tak uz pomali zacni a ... nesnaz se ji osidit. vzdyt vis.
Asi to tak dopadne, sam ani nahodou. Ted jsem zkusel menit cep rizeni a skoncil jsem na druhem sroubu schovanym za talirem a hvezdickovym sroubu na stredu (vlakno o vymene jsem si cetl, ale az potom) .
Jezdim do Opavy za segrou, tak se zkusim s Vratimovem domluvit.
Po te vymene svicek se asi zlepsil ranni start (i kdyz bylo dneska teplo), da se hned pridat plyn .
ja sem vzdycky vypoustel olej tak, ze sem oddelal olejovy filtr a nastartoval sem. motoru to nic neudelalo, protoze olej nezere a pri naliti 3l sem byl na horni risce merky, takze tam ani skoro nic nezustavalo.
chce to vouzkouset. jinak me to nikdo neuveri.
Tak jsem dal pred vymenou oleje Engine flush, i kdyz se tady pise, ze to uvolni i karbon, ktery to trochu tesni a do benzinu cistic vstriku a ventilu. Vytekly pekny "gumaky", kolik to bude ted zrat oleje zatim nevim. Jelikoz po oddelani filtru toho moc nevyteklo (cerpadlo na olej je uz objednane), tak jsem pouzil metodu nastartovat. Ale je to jen pro silne povahy, kdyz to zacne zvonit a sviti kontrola mazani. Myslel jsem si, ze bude nejake chybove hlaseni, ale R.J. to asi nestihla a jedeme dal .
xlukas.cz píše:no, je to proste normalka - smarti nemoc. ceka te go motoru. ja bych s tim zbytecne nejezdil a vezl ho do servisu na tu nasi smarti go motoru. (ta ostrava neni zase tak daleko) nebo pokud si ji udeas sam, tak uz pomali zacni a ... nesnaz se ji osidit. vzdyt vis.
Zatim resim moznosti jednodussi nez generalka. Mam pekne zachvajdanou pravou poloosu od oleje, nekde jsem tady cetl diskuzi na toto tema, ale nemuzu to ted najit. Das odkaz? Dik.
ja si porad myslim, ze gufera na poloosach bezne neodchazi. ze ten olej na poloosy vzdy z nekama stekal (kapal). samozrejme, pokud se na poloosu nenamotal spagat, tak jak se mne to stalo u jineho auta
zkus zkontrolovat hadice intercooleru a intercooler jako takovy. ten se casto proklepe.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
A ja zase rikam ze to muze byt guferem, spise ale plochou na poloose kde se dotyka brit gufera poosy. Ted jsem to resil u leve poloosy kde jsem dve hodiny zalestoval ryhu ktera vznikla prenim gufera. Dokonce jsem musel koupit originalni gufero za nekrestansky peniz, neb to ty za 30 korun neudrzely.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
kdyz ty nejsi bezne ty tam byvas v extremnich podminkach a mel jsi asi smulu, ze to puvodni gufero bylo smejd a melo v te casti co se dotyka nejaky tvrdsi kousek, ktery ti poloosu vydrel. jinak by mely byt gufera s primesi grafitu (stejne jako sterace), aby klouzaly a nedrely.
dobre. pripustim, ze je to gufero, ale napred bych se pidil po tom, jaka je barva toho oleje. prevodovy olej je ruzovy az sedy. motorovy je cerny. takze soutezni otazka - jakou barvu ma olej na polose? spini ruku tak, ze zustane cerna nebo jenom masti?
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
ja si porad myslim, ze gufera na poloosach bezne neodchazi. ze ten olej na poloosy vzdy z nekama stekal (kapal). samozrejme, pokud se na poloosu nenamotal spagat, tak jak se mne to stalo u jineho auta
zkus zkontrolovat hadice intercooleru a intercooler jako takovy. ten se casto proklepe.
Prevodovka asi ne, nejvic toho bylo i s kapkou tak 10cm od ni. Porad doufam, ze to nekde unika a motor to vsechno nezere.
ted ti nerozumim
kde ze mas kapky oleje? a kdyz se podivas ze spodu na motor, tak je kapka kde? nejcastejs byva na drzaku vyfuku, protoze je to nejnizsi misto a tam ten olej vzdy stece.
jeste se casto stava, ze z venkovniho boku rezivi a prorezivi olejova vana.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
xlukas.cz píše:ted ti nerozumim
kde ze mas kapky oleje? a kdyz se podivas ze spodu na motor, tak je kapka kde? nejcastejs byva na drzaku vyfuku, protoze je to nejnizsi misto a tam ten olej vzdy stece.
jeste se casto stava, ze z venkovniho boku rezivi a prorezivi olejova vana.
Pohled zezadu, prava poloosa, asi 10 cm od prevodovky, je tam vetsi vrstva oleje nez nalevo a napravo a tvori se tam kapka oleje. Poloosa je zasvihana cela, ale na tech cca 7cm je oleje vic. Kapka se samozrejme tvori, kdyz to stoji. A nemyslete chlapi na nic jineho .
Ále mystifikoval jsem, nejvíc mokrý je to o kus dál ke kolu, poslal bych fotky, ale na žádným webu nic nemám, všechno jen v kompjůtru.
Máš někde mejlovou adresu?