Stránka 2 z 4

Napsal: sob 07 říj 2006, 12:32
od daniel
Nebo je?t? jedna varianta, zaj?t do obchodu p??ky (ale ta moc nevych?z?) :roll:

Napsal: sob 07 říj 2006, 12:43
od Jirka P
Jo lidsk? lenost, zn?m :lol: akor?t ?e po denn?m je?den? po Praze m? ??dit moc nebav

Napsal: pon 22 led 2007, 22:07
od DYK77

Napsal: stř 13 lis 2013, 17:20
od Pazour60
Někde jsem viděl montáž denního svícení do dír mlhovek a teď to nemůžu najít. Už je mám namontovaný, použil jsem jinou metodu. Dal jsem je z venku, musel jsem vyříznout ty rantlíky, který přesahovaly dovnitř, držáky světel jsem dal až za to mezikruží, takže to jistí v masce. Akorát mě prodali denní bez modulu, když je dám na baterku, tak svítí samozřejmě pořád. Třetí drát na parkovačky, po rozsvícení denní zhasne, to funguje. Kam nejlíp zapojit plusovej drát (teď je na baterce), aby do nich šla šáva hned po nastartovaní, která pojistka? Nechce se mě to táhnou až k zapalování :?: :?: :?:

Napsal: stř 13 lis 2013, 19:21
od kuher
:? Co to máš za světla, že svítí bez modulu? Nebo je modul už v nich? Ono je těch modulů víc, jeden reaguje na zvýšení palub. napětí a ty další se musejí dát na spínané napětí, nej je při poloze //. spín. skříňky. Pak je dobré tam dát poj. 3 A. Já mám ten první, u forda ten druhý. "Šávu" si najdeš obyč. žárovkovou zkoušečkou. Nevím, jak náš prcek, ale někde je + na mot. stěrače trvale. http://kuher.rajce.idnes.cz/Smart_a_male_upravy

Napsal: čtv 14 lis 2013, 08:35
od Winterwolf
Světla bez modulu jsem dával tátovi na Clio a řešil jsem to tak že jsem je napojil až na spínané + takže se zapnou jen a pouze když otočí klíčkem. - je jasné a pak je tam 3 drát zapojený na parkovačku.

Stáli mě polovinu toho co ty do Smarta s modulem a přijde mi že je tento systém daleko lepší protože jak se teď ochladilo tak mi světla svítí cca 45 vteřin poté co zamknu auto :roll: Myslel jsem že je to baterkou,ale dělá to i skorotchánovi na Citroenu kde má baterii novou :roll:

Napsal: čtv 14 lis 2013, 08:56
od kuher
Bez modulu, zabud. ve světlech, by tam asi třetí drát nebyl. Je tam ten, který reaguje na spín. proud. :? Snad se to dá nějak i zapojit přes vlákno žárovky, ale je nebezpečí, když sčoudne, světla nesvítí, ale nevím, nejsem elektrikář. :?:

Napsal: čtv 14 lis 2013, 09:02
od Winterwolf
Aha já myslel modul tu krabičku co hlídá odběr proudu 8)

Napsal: čtv 14 lis 2013, 09:07
od kuher
Nevím, jak u smarta, ale u "ochcávky" je ve svork. nějaký "pin 6", kde je napětí po zapnutí klíčků v pol //. Jak se rožnou parkov. tak se přeruší, tudíž denní mohou zapojit bez modulu tam + a - někam na kostru. :? Jo, ta žlutá krabička hlídá napětí a při zvýšení, po startu, sepne a opačně. Třetí vodič, oranžový se dává pak na vodič k park. :idea:

Napsal: čtv 14 lis 2013, 11:22
od Pazour60
Tohle jsou kulatá světla za 399,- se třemi dráty, průměr 70mm. S modulem to zapíná při poklesu napětí při startu. To mám na druhejch autech, ty ale stály přes litr. Všechny mám čtyřledkový, ty víceled. na prd svítí, modul jsem viděl samostatně, asi za 370,-. Mám kulatá i obdélník, ten se uvnitř rosil. Vyřešil jsem to vyvrtáním třech dírek zespodu :idea:.
Na plus jsem se dostal přímo na baterku, provrtáním dělícího plechu nad ní.
Tak budu bádat dál, kde se nejblíž objeví napětí po nastartování. :?:

Napsal: sob 16 lis 2013, 16:35
od Pazour60
Světla svítí a moc pěkně *okurka*. Jelikož jsem nenašel drát, kde by se napětí trvale objevilo až při chodu motoru, tak je úplně jedno, kam se to u pojistek zapojí, po zapnutí zapalování je napětí všude. Tak jsem to zapojil na poj. č.9, to je cívka startéru. Samozřejmě se rozsvítí i když neběží motor a zhasnou po vypnutí klíčku. Ten modul asi stejně koupím, když jsou zapnutý obrysovky a výš, tak při vypnutí motoru svítí dál. Na den to je takhle dobrý a v noci uvidím, že svítím. To pípání, když se otevřou dveře nějak neslyším :D .

Napsal: sob 16 lis 2013, 18:04
od midloch
Už jsem to psal někde vedle.Spínané plus je k nejsnadnějšímu nalezení u rádia(vytáhnout a napojit), a zem je u spolujezdce na podlaze u středního sloupku.Modul je sice snadný na montáž,ale prudí mne, když potom světla při připojení na dobíječku baterie blikají a blikají a blikají..... :)

Napsal: sob 16 lis 2013, 18:05
od kuher
Pokud to máš na spín. napětí, můžeš tam dát i ten levný, já ho mám u forda.Rádio se špatně vytahuje a je tam místo, jako v hodinkách. Ta pojistka je lepší, ale chce to dát i na D.S. 3 A. poj. A co na "zapalovač"?

Napsal: sob 16 lis 2013, 23:01
od Jindřich
Pokud máš denní světla s orig. spínacím modulem, tak když máš dole předek, kterej musíš samozřejmě sundat, když montuješ ty světla (já mám taky průměr 70 mm , ovšem v masce bez otvorů, které jsem musel udělat) tak tam máš všechno při ruce, stálé napájení (na klíček )připojíš na plus pól k motorku stěrače,kostru kdekoliv na kostře a ten poslední drát, kterej sleduje ,když zapneš světla( už jenom parkovačky ) zapojíš na plus co jde k parkovačce u jednoho, nebo u druhého světla. Pak to funguje tak, jak to říká vyhláška.

Napsal: ned 17 lis 2013, 08:23
od Pazour60
midloch píše:Už jsem to psal někde vedle.Spínané plus je k nejsnadnějšímu nalezení u rádia(vytáhnout a napojit), a zem je u spolujezdce na podlaze u středního sloupku.Modul je sice snadný na montáž,ale prudí mne, když potom světla při připojení na dobíječku baterie blikají a blikají a blikají..... :)
Jo to je pravda, vždycky vyndám pojistku :roll: