Stránka 2 z 4

Napsal: sob 15 bře 2014, 22:37
od Markéta
Novější typy ho maji ve vyšší výbavě. Ted me ale napadá, ze jsem ho viděla a a zkousela u 451. Tak se omlouvam 8)

Napsal: sob 15 bře 2014, 22:45
od Jindřich
Jestli existuje, nevím, možná u některých pozdějších verzí jako luxus, v pár inzerátech jsem to už četl, fakt je , že nevím k čemu by tam byl dobrej, protože řízení jde dost lehko samo, ale jak říkám- možný je všechno ??!!
Každej si může vyzkoušet točit volantem na místě s vypnutým a nastartovaným motorem, jestli je to nějakej rozdíl. *pivo*

Napsal: sob 15 bře 2014, 22:54
od Markéta
Věd mi, ze je to poznat, ale není to nic, co by mi chybělo. V mých očích takový luxusní doplněk :wink:

Napsal: pon 17 bře 2014, 13:19
od radeck
Dakujem vsetkym za prispevky. Uz som v kontakte s Gregom, takze urcite spolu nieco najdeme k maminej spokojnosti :) Jej predstava bola cca nieco taketo http://smart-fortwo.autobazar.eu/07-i-id5015009.html
tam je uvedeny aj ten posilovac, preto som ho daval do poziadaviek, ale tak ked hovorite, ze tieto smartiky ho nemaju a nepotrebuju ho, tak OK

Napsal: pon 17 bře 2014, 19:31
od xlukas.cz
tam je tech nesmyslu vic :wink:
vubec never tomu, co je napsane v inzeratech.

Posilňovač riad - nema
Manuálna klimatizácia - ma
Centrál - ma
El. predné okná ma
CD Menič - mozna ma, ale pochybuju
Imobilizér - ma
Palubný počítač - nema
Vyhrievané zrkadlá - nema
airbag spolujezdce - ma
airbag řidič - ma
aut. převodovka - nema
nastavitelný volant - nema
pevná střecha - ma
senzor opotřebení brzdovýh destiček - nema, pouze na vnitrni desticce je ohnuty plisek, ale nepovazoval bych to za senzor
autorádio - ma

Napsal: pon 17 bře 2014, 22:52
od JBC
Třeba si ty vyhřívaný zrcátka dodělával, to nemůžeš vědět.

Napsal: úte 18 bře 2014, 06:30
od sultana
Posilovač řízení se dodával na 16 široký kola,ale minim,ze není třeba.Mam vepředu 15 175 a úplně na pohodu.Posilovac tedy mít teoreticky může...

Napsal: úte 18 bře 2014, 10:55
od radeck
OK chlapi, este jedna otazka. Ak chcem automat ktory radi uplne sam, mam pozerat len ten s podlhovastou rad. pakou s cudlikom? Alebo aj tento typ ma viac moznosti? kolko vlastne existuje na smart prevodoviek, lebo uz som tiez v inzeratoch cital tolko druhov, ze tomu ani neverim :) od manualu cez poloautomat po automat 3, 4, 5, 6 rychlostny... kolko ich teda je v skutocnosti a podla coho ich poznam?

Napsal: úte 18 bře 2014, 12:30
od sultana
páka s čudlíkem na straně (pozn. čudlík zvrchu se též vyskytuje, ten je na startování, Brabus verze)
Převodovka se jmenuje Softouch. 6 rychlostí,fakticky rozpůlený tříkvalt na šest. Ale není s tím problém.Samotný tiptronic se pak pro doplnění jmenuje Softip.

Napsal: stř 19 bře 2014, 09:20
od radeck
Sultana dakujem. Takze su vlastne len 2 typy, to som potreboval. Prepokladam, ze tym bocnym cudlikom sa automat prepina na poloautomat, spravne?

Napsal: stř 19 bře 2014, 09:45
od JBC
Správně!

Napsal: stř 19 bře 2014, 10:39
od Greg
V první generaci je jen jeden typ - to zda řadíš v poloautomatickém, nebo plněautomatickém režimu je jen software a čudlík. Převodovka je vždy totožná.

Napsal: stř 19 bře 2014, 16:29
od sultana
Ale ne řadička, rozlišuje se to tedy těmi názvy (převodovka je tedy stejná) Jde o dva způsoby řazení.

Napsal: čtv 20 bře 2014, 08:23
od xlukas.cz
oba mate pravdu :-)

zelezo - jako prevodovka prisroubovana na motoru je opravdu jenom jedna :-)

ale naftak ma jinou, ze? vic do sily, protoze naftovy motor ma tretinove otacky proti benzinu.

Napsal: čtv 20 bře 2014, 08:27
od Greg
Nafák má jinou a dokonce jsem pochopil že jsou i různé typy benzinových (podle strmosti převodů), chtěl jsem ale poukázat hlavně na mýtus "poloautomatické" a "automatické" převodovky - kdy se jedná vždy o tu samou akorát s jiným softem a řadičkou se spínačem navíc