Stránka 2 z 4

Napsal: pon 22 zář 2014, 20:54
od STAS1
Zkusím se mrknout na tlak paliva... :roll:

Napsal: pon 22 zář 2014, 21:56
od Jindřich
tomyk píše:na US smart foru jsem nasel stejny popis problemu s touto odpovedi
sounds like a classic hot start problem. Check Fuel Pressure Regulator and vacuum hoses.
.
Akou rečou jsi terazky hovoril, nejsi ty ten amerikánskej špion ?? *pivo*

Napsal: úte 23 zář 2014, 14:11
od STAS1
Takže, tlak paliva je v pořádku. Vypne se zapalování - tedy přestane to jiskřit na svíčkách. Hmm... rád bych věděl proč... :roll: :roll: :roll:

Napsal: úte 23 zář 2014, 14:57
od Jindřich
To ti může a pravděpodobně dělá řídící jednotka, ale něco je někde v nepořádku, něco ji hlásí, že má vypnout motor.

Napsal: úte 23 zář 2014, 15:01
od STAS1
Jo, ale CO :?: :?: :?: :!:

Napsal: úte 23 zář 2014, 22:52
od Jindřich
Musí to být něco, co by mohlo mít něco společného s tím , že motor 20 min běží a pak ho něco odstaví, motor se logicky zahřeje a pak něco hlásí jednotce překročení nějaké hodnoty - teplota chladící kapaliny, lambda sonda, teplotní čidlo sání, něco jsi zkoušel, nevím, jestli jsi psal co diagnostika, teoreticky ti může zhasnout motor i imobilizer, ale proč by to dělal po 20 minutách by byla záhada.
Dělá ti to takhle, když jedeš, nebo i když to necháš nastartovaný blafat na dvoře ? Pokud jsi měl diagnostiku, byla pro SMARTa ? (MB Star c3 )-ta by ti měla všechny tyto čidla a jejich poruchy ukázat . *pivo*

Napsal: stř 24 zář 2014, 06:51
od tomyk
Jindřich píše:Musí to být něco, co by mohlo mít něco společného s tím , že motor 20 min běží a pak ho něco odstaví, motor se logicky zahřeje a pak něco hlásí jednotce překročení nějaké hodnoty - teplota chladící kapaliny, lambda sonda, teplotní čidlo sání, něco jsi zkoušel, nevím, jestli jsi psal co diagnostika, teoreticky ti může zhasnout motor i imobilizer, ale proč by to dělal po 20 minutách by byla záhada.
Dělá ti to takhle, když jedeš, nebo i když to necháš nastartovaný blafat na dvoře ? Pokud jsi měl diagnostiku, byla pro SMARTa ? (MB Star c3 )-ta by ti měla všechny tyto čidla a jejich poruchy ukázat . *pivo*
Byl to Star a ridici jednotka motoru byla bez chyb

Napsal: stř 24 zář 2014, 09:25
od STAS1
A je jedno, jestli auto stojí nebo jede, prostě se vypne rozsvítí se kontrolky dobíjení a mazání a hotovo.Už jsem měnil čidlo termostatu a čidlo teploty v sání - žádná změna. Mám podezření na čidlo otáček klik. hřídele (vlastně setrv. spojky) ale to stojí 1500,- Kč a mít ho pak doma jen tak je trochu drahý špás... :roll: Nebo to může být taky některá zpal. cívka.... Ale když v jednotce nebyly žádné chyby, nevyhodnotila žádné čidlo jako vadné :?: BABO RAĎ :!:

Napsal: stř 24 zář 2014, 10:58
od Jindřich
Že by čidlo otáček klikového hřídele najednou přestalo fungovat a po vychladnutí bylo zase dobrý, to se mi nezdá, ta vadná cívka by pravděpodobně skočila do poruchy motoru ( známý vrtulník ) a následoval by nouzový režim na dojetí, to by takhle natvrdo nechcíplo, jelo by to na 2 válce, co ta lambda sonda , ale to máš to samý s tou koupí za moc peněz a pak to nebude, jedině do servisu, kde tyto náhradní věci mají a mohou je vyzkoušet- jedním bude samozřejmě MB, ale to bude taky drahý, nebo kdo ji má náhradní, že by ti ji půjčil. *VV*

Napsal: stř 24 zář 2014, 11:45
od Druzeta
A co zkusit na ty čidla ochlazovací sprej :?: , nevím teda jak jsou přístupné jestli se to dát na ně nastříkat.

Napsal: stř 24 zář 2014, 12:48
od Winterwolf
Podle by měla diagnostika poznat kdyby jí dalo čidlo nenormální hodnotu aby se musel vypnout motor. Zkus se podívat po kabelech jestli není nějaký uvolněný a po ohřátí ti nepředává signál a ještě zkontroluj ukostření. U jednoho auta jsem měl problém že nešlo nastartovat když bylo teplé a bylo to kostrou k motoru :wink:

Napsal: stř 24 zář 2014, 13:37
od xlukas.cz
no, ze zkusenosti se obavam, ze by bylo potreba prohlidnout kabelovy svazek, jestli tam nekde neni zoxidovany/preruseny/shoreny nebo zkratovany kabel

:roll: :(

psal jsi, ze diagnostika ukazala, ze je vysoka teplota chladici kapaliny. zacal bych nekde u techto dratu.

jinak, pokud bys mel zajem, tak machr na elektriku je carda ;-)
ted dava do kupy mojeho a prisel na zavady v elektrice i kdyz sem si myslel, ze je problem ve spojce. tim padem sem z auta vyhodil dobrou spojku.

Napsal: stř 24 zář 2014, 13:46
od STAS1
Elektriku jsem kontroloval jako první variantu, mám z auta vyhozený koberec, všechny plasty dole. Kontroloval jsem všechny body ukostření, všechny konektory i ty , které s tímto problémem vůbech nesouvisí. Jediná možnost je , že by byl přerušený nějaký kabel přímo v izolaci, ale vzhledem k tomu, že všechno funguje a nebylo předtím s žádnými kabely ani kabelovými svazky hýbáno, je tato chyba dost nepravděpodobná.

Napsal: stř 24 zář 2014, 13:54
od JBC
Je fakt, že na rogalu mám na kabelu k čidlu teploty motoru takovej vorezlej konektor a když po čase začne ztrácet kontakt, tak se mi teplota motoru "zvyšuje", třeba o 100 stupňů. Teda, nevím jestli to je ztráta kontaktu nebo svod mezi kontaktama, ale když s ním několikrát zakvedlám, tak to začne fungovat. Bohužel, je to v hodně nepřístupným místě, jinak bych to dávno předělal ...

A kabel sežraný uvnitř izolace jsem taky viděl. Nejen drát k venkovnímu čidlu teploty, protože je přímo v podběhu, kde na něj cáká úplně všechno, ale viděl jsem i skoro přerušený kabel od baterie ke startéru - z malé dirky v izolaci se jen sypal prach, po rozříznutí izolace bylo 3/4 průřezu pryč.

Napsal: stř 24 zář 2014, 17:03
od Winterwolf
A to diagnostika nenapise nic ani kdyz je pripojena a motor sam zhasne :?: