Stránka 2 z 2

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: stř 07 říj 2015, 15:37
od JBC
mugwai59 píše:... prisavany olej dieselu tolik nevadi, ...
Dokud toho oleje nepřisává tolik, že ho má místo paliva. Potom se roztočí, nejde vypnout a točí se tak dlouho, dokud se nerozletí nebo nezadře.
mugwai59 píše:Diesel muze chcipnout jen pokud mu netece nafta, ne ?
No a protože nafty s mechanickým vstřikováním už prakticky neexistujou, tak může chcípnout na nedostatek elektriky. Co takhle můj oblíbený pin 10?

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: stř 07 říj 2015, 15:57
od panzer.dragon
jak byste postupovali? dal sem auto do servisu a jen čekam.. :-( snad ve smartcentru nebudou potřebovat radit ne, mluvil sem s jejich tehcnikem dneska ráno, včera, dneska večer mu zavolam co a jak, ale nenapadá mě jak to mam víc popohnat ovlivnit aby to vyřešili..

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: stř 07 říj 2015, 16:58
od panzer.dragon
tak sem mu volal a prej spíš hůř než líp, že prej furt neví co tomu je.. že je možný že bude někde ulomenej/přeskočenej nějakej zub v motoru a proto že motor neví jaký má otáčky tak chcípá, že prostě neví.. ptal sem se na peníze abych na to vůbec měl :-) a řek mi že nejdřív musí zjistit jaká je závada a pak se uvidí co bude dál s tim smartem, že musim ještě čekat, shit

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: stř 07 říj 2015, 22:06
od Jindřich
Já bych doporučoval, pokud máš auto v servisu, kde člověk předpokládá, že mají k dispozici spoustu náhradních věcí, které není nic jednodužšího, než je vyzkoušet, hlavně různé sondy a snímače, všechny tyto údaje sbírá řídící jednotka a svým zpúsobem to kontroluje a činí následná opatření, např. vydá pokyn k zastavení motoru když např. jak někde správně píše Markéta, ztratí přehled o otáčkách motoru a podobně. Jinak žádný zub tam být ulomený nemůže, co ti říká, neboť pokud jsi viděl spojku , tak jsou na ni naopak po obvodu čtvercové otvory, které právě ta sonda snímá a předává do řídící jednotky k vyhodnocení - ta díra se tedy asi těžko ulomí, ať moc nevymejšlej a zkusej pak takovýchto věcí zkušebně vyměnit.
Nepíšeš, co jim říká diagnostika, předpokládám, že servis na Veleslavíně má tu správnou diagnostiku a umí s ní správně zacházet. *VV* *VV*

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: stř 07 říj 2015, 23:06
od panzer.dragon
Co se tyce diagnostiky tak prej neukazuje zadnou chybu, diagnostiku doufam ze maj snad origo na smarty :-), nejvic me desi jedna vec a to ze vymenili ctvrt auta (turbo, chladic turba, trubka k turbu, praskla pruzina) a zavada je stejna jako kdyz sem ho tam daval.. to ze to min kouri a ma vyssi vykon beru v podstate jen jako bonus, protoze to mi neznemoznovalo jezdit, ale klicovy je to chcipani coz je furt stejny, doufam ze na to prijdou, v mejch ocich je to smartcentrum na veleslavine nejvybavenejsi smart servis v praze (byl sem na servisu u martinka, pana rakovskyho, v rudny pro nejaky dily a ve smartcentru), maj tam nejvic smartu, jejich mechanik a myslim ze i majitel jezdili v dieselovejch smartech tak doufam ze to najdou, zejtra tam jedu vratit pujcenyho smarta co sem od nich mel tak se zase zeptam, ale zatim proste nevi

Re: po startu kouří, nemá výkon, propad výkonu při šestce, chcípání při dojezdu na křižovatku

Napsal: čtv 08 říj 2015, 11:02
od panzer.dragon
Pred chvili sem byl ve smartcentru, diagnostika pise mechanicka zavada motoru, meni postupne cidla.. vecer mi ma volat jak to dopadlo, po vymene prvniho cidla (nevim jakyho) doslo znova ke chcipnuti, chcipa to na volnobeh kdyz se nepridava plyn, i napriklad kdyz jedes na petku a nepridavas plyn tak to chcipne