Stránka 11 z 12

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 12:41
od mugwai59
slavo píše:Ked čítam tieto stránky tak som sa už utvrdil v tom, že už horšie auto sa neda kúpiť.
Ono to chce citat hlavne s rezervou, jsem ted menil baterky v klicich, jedno auto uz ani nehleslo, nemohl jsem se do nej dostat (cdi):).
Dal jsem novou a cvak/cvak, parkrat to zablikalo, zazmatkovalo, chytlo se to a jezdim:) .. zadny uplavany kody, zadny horory co jsem tu cetl se nejak u me nekonaly :D))).

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 15:37
od pavel3.0.9p
zdravím všechny. Tak už patřím takydo clubu nestartujících CDI.Rychle jsem vystřízlivěl jak je SMART superautíčko.Zlatý moje TDI:-)). Mám auto tyden a do ted sním nebyl žádný problém. Dnes jsem prisel k autu nazhavil auto chytlo a popar sekundách chcíplo. Po otočení klicku je slyset el. cerpadlo , starter s motorem toci,ale ten nema snahu chytit. Zkousel jsem to nekolikrat. zkousel jsem se spojit diagnostikou ELM 327- bez chyby. Napětí naberky 11V,takjsem ji dolil a dal nabít tak uvidím. Je někdo v okolí Benešova, Tábora s lepsi diagnostikou? Zkusim projit ty konektory u snímače otaček atd.ale bohužel nemám dílenskou priručku,ani el schéma,tak budu hádat,kde o je. Děkuji za pomoc a rady.


mám najeto 150tis ,dle servisky byly ve 130 dělaný vstriky altík

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 18:56
od mugwai59
Se bojim ze 11V na baterce je na poradny nazhaveni malo .. mam baterku novou a od prosince stojici cdi-cko na dvore (brzdy zarezly) mi baflo na prvni brnknuti do klicku.
Uz nekolik startu (bez dobijeni!! - nemam remen a altik) a porad na baterce pres 12,5V.
Bych zkusil mozna napred poradne nabit:).

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 20:32
od pavel3.0.9p
no bylo fajn,kdyby to bylo baterkou,ale myslím ,že nebude. Napětí na baterce naprázdno 13,3V při startu klesne napětí na 10,8v což by mělo stačit. Do ted startovalo na převalení. Spís si myslim ,že odešlo to čidlo otáček. Už jsem ho našel. Měl by ste někdo schém k CDI zkusil bych to čidlo změrit osciloskopem,jaké davá pulzy.
ještě jsem sundal hadici z EGR ventilu,je dost zadelanej,ale jen v té komore z ktereho jde část spalin do sání.Ale to by nemelo mít snad na start vliv.
jeste mám známého,který má delfi,tak ho zkusim jestli to neco načte.
díky za rady

http://www.rajce.net/f891987381
http://www.rajce.net/f891987429
http://pavelnac.rajce.idnes.cz/Smart#IM ... 111457.jpg

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 20:58
od Jindřich
To čidlo snímá dvě hodnoty, jednak otáčky motoru a za druhé identifikuje polohu klikového hřídele, to je kvůli vstřiknutí paliva do válců. Když se podíváš na spojku, uvidíš na ni po obvodě čtvercové otvory, to je pro snímání otáček a pak je tam jedna, jakoby zdvojená obdelníková, to je pro tu polohu. *pivo*

Re: Stále nestartuju

Napsal: sob 28 bře 2015, 22:15
od mugwai59
Jo taaak, pri zatizeni 11V to je neco jinyho, jakoby sem teda ani nic nerek:).

Re: Stále nestartuju

Napsal: ned 29 bře 2015, 18:13
od pavel3.0.9p
Chyby na Delphy co se týče motoru žádny.Zlomil jsem si na dvakrat ruku a čidlo vyndal (bez vyndaní intercoleru).Proměřil jsem dráty od čidla až do řídící jednotky. čidlo má odpor 1,095 k ohmu
čídlo je MERCEDES 0031539528 BOSCH 0261210142 našel jsem hodnoty toho čidla a mělo by mít 720Ω; 580mH; 40mm podle wivid se má hodnota pohybovat : 800 - 1 200 ohmů takže jdu shánět čidlo. Nemáte ho někdo vyndane nebo venku a mohl by jste mu změrit ten odpor? děkuji

stejná čidla se stejnými parametry jen jiný výrobce
BOSCH 0261210141, 0261210142
ERA 550166
FAE 79201
HELLA 6PU009110-491
MEAT 87263

Re: Stále nestartuju

Napsal: ned 29 bře 2015, 19:19
od Roman Milo
Když to čidlo má mít odpor 800-1200 ohmů a ty máš 1095 ohmů tak co chceš měnit?

Re: Stále nestartuju

Napsal: ned 29 bře 2015, 20:30
od pavel3.0.9p
No protože to moje ma 1095k ohmů to je 1095000ohmu takže to moje ma moc veliký odpor. Takže je mimo tu toleranci[*]

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 00:32
od JBC
pavel3.0.9p píše:čidlo má odpor 1,095 k ohmu
Promiň Pavle, ale tak, jak jsi to napsal, my Češi chápeme tak, že jsi naměřil jeden tisíc devadesát pět Ohmů. Protože jsi to napsal s desetinnou čárkou za jedničkou. Jo, v Americe, nebo někde jinde, by to bylo jeden milion a devadesát pět tisíc, ale v Čechám ne. Tady bys asi měl napsat "1 095 kΩ" nebo "1.095 kΩ" nebo "1,095 MΩ". Proto se Tě Roman ptal, proč to chceš měnit.

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 08:54
od pavel3.0.9p
Mas pravdu sem pitomej.sem to měřil jiným merakem a špatně sem si prepnul rozsah.dneska sem to měřil radši ještě svým a to čidlo ma 1095 ohmů,tak by melo byt dobrý.pak teda jsem asi v koncích co s tím dal.:-(((

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 11:38
od xlukas.cz
tak to ja mam zase opacnou zkusenost. smart se mne nepokazil za 260 tis. km ani jednou. a nebyt smarta, tak jezdim mhd *blink* *blink*

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 11:43
od Winterwolf
Není MHD
Obrázek


jako MHD
Obrázek

:twisted:

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 12:00
od xlukas.cz
:lol:
to ne no, ale nechtel bych ani jedno. kdyz uz to ma zrat benzin, tak neni nad turbo ;-) a je jedno jestli 62 nebo 74 kw :twisted:

Re: Stále nestartuju

Napsal: pon 30 bře 2015, 13:34
od cervik
pavel3.0.9p píše:Dnes jsem prisel k autu nazhavil auto chytlo a popar sekundách chcíplo. Po otočení klicku je slyset el. cerpadlo , starter s motorem toci,ale ten nema snahu chytit.
mel jsem stejny problem auto chytlo a chciplo. v servisu pres 2mesice na auto ani nesahli a jen vymysleli zavady. potkanej motor, spatny cerpadlo atd. tak jsem si auto vzal domu a zacal rozebirat. v servisu me znicili baterku tak jsem koupil novou, vymenil jsem palivovej filtr a auto najednou startovalo ale neslo do otacek tak jsem vycistil vsechny hadice od turba a EGR ventyl byl trosku zanesenej ten jsem hned zaslepil dale jsem vymenil ukostreni motoru a pak jsem auto zkusil nastartovat a od ty doby funguje. uz mam najeto pres 3tis km v pohode.