Aby tama prosakoval olej je mozne.
Hadici od turba tece smer intercooler. Z neho je proudem vzduchu vytlacovan navrch z intercooleru. Na CDI je na spodu intercooleru cidlo. Zkus ho vytahnout, jestli neco vytece ven. EGR vytahnout jde. Jedine co pomohlo na vycisteni byly sroubovaky a trpelivost. Vodicky nefungovaly nebo jsem nemel tu jedinou zazracnou z reklamy.
Falešná Smartí nemoc
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Falešná Smartí nemoc
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





Re: Falešná Smartí nemoc
Mám hotovo. Po vyčištění a najetých 10 km olej tekl docela dost, ale zjistil jsem od kud.

Sundal jsem trubku co vede ze sání do turba a zkontroloval jsem turbo (spíš turbíčko) čekal jsem větší lopatky ale zase malý vůz, malé turbo
. Naštěstí se zdá v pořádku, nemá vůbec vůli a motá se pěkně.

Olej tekl ze spodní strany EGR

Dále jsem odpojil a demontoval ventilátor intecooleru, sundal vrchní hadici z EGR ventilu, vyšrouboval 2 šrouby od trubky co vedou do EGR, odšrouboval 3 šrouby co drží EGR a vytáhl ho po odpojení hadice z intercooleru. Na radu od xlukas.cz jsem vytáhl spodní čidlo intercooleru a zkontroloval olej. Olej nikde ve větší míře nebyl. Vše jsem vyčistil, vyrobil záslepku na EGR a smontoval zpět. Jen nechápu proč na spodní straně EGR je hadice s těsněním a nálitkem a zrovna tama byl únik.

Zatím najeto cca 50 km a zatím neteče
. Pokud poteče tak zkusím dát nové těsnění na hadici, nebo celý EGR vyhodím a dám místo něho kousek trubky. Jen zapojím ten váleček aby to neházelo chyby. Ještě řeším to odvětrávání klikovky. Četl jsem že to snad nemá, ale je to divný. Nevíte co je to za hadici vedle měrky oleje? je na něm nějaký bílý váleček a vede za intercooler.



Sundal jsem trubku co vede ze sání do turba a zkontroloval jsem turbo (spíš turbíčko) čekal jsem větší lopatky ale zase malý vůz, malé turbo


Olej tekl ze spodní strany EGR

Dále jsem odpojil a demontoval ventilátor intecooleru, sundal vrchní hadici z EGR ventilu, vyšrouboval 2 šrouby od trubky co vedou do EGR, odšrouboval 3 šrouby co drží EGR a vytáhl ho po odpojení hadice z intercooleru. Na radu od xlukas.cz jsem vytáhl spodní čidlo intercooleru a zkontroloval olej. Olej nikde ve větší míře nebyl. Vše jsem vyčistil, vyrobil záslepku na EGR a smontoval zpět. Jen nechápu proč na spodní straně EGR je hadice s těsněním a nálitkem a zrovna tama byl únik.

Zatím najeto cca 50 km a zatím neteče


Smart Fortwo 0.8 CDI r.v-2000