Dveře
Já bych pod sklo raději nic nepřivíral. Bál bych se, že se moc prohne a praskne. Já bych ty dráty (obyč. dvoulinku) přivřel pod spodní půlku kufru, někde u dolní hrany, a zbytek kabelu co by visel od auta bych strčil do zadního nárazníku tou dírou, co jsou na nárazníku pod kufrem.
Možná bych taky odpojil "+" od té mrtvé baterky v autě a tu dvoulinku napojil přímo na "+" kabel, aby mi ta mrtvá baterka nežrala všechnu "šávu", co bych do auta pouštěl dvoulinkou.
EDIT: Winterwolf má možná pravdu, protože má CABRIO, kde se zamykání kufru může chovat jinak, než u coupé. Pokud jde o coupé, pravdu má Druzeta.
Možná bych taky odpojil "+" od té mrtvé baterky v autě a tu dvoulinku napojil přímo na "+" kabel, aby mi ta mrtvá baterka nežrala všechnu "šávu", co bych do auta pouštěl dvoulinkou.
EDIT: Winterwolf má možná pravdu, protože má CABRIO, kde se zamykání kufru může chovat jinak, než u coupé. Pokud jde o coupé, pravdu má Druzeta.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2200
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Okno se manuálně dá zamknout, ale pokud nejsou zamknuté dveře, tak nejdou zamknout, pokud není zacvaknuté zadní okno. Respektive, při stisku tlačítka na klíči se zamknou a okamžitě zase odemknou. Teoreticky by to tedy i u coupé šlo udělat podle Tvé rady, ale člověk by musel po stisku tlačítka na klíči bleskově odpojit přívod proudu, aby to stihl, než se auto zase odemkne.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
no a co tak pripojit nabijecku pres zadni kufr. vylezt ven. zamknout. klickem, otevrit kufr, odpojit nabijecku a zabouchnout kufr?
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





A kudy ti povede ta nabíječka? Leda okýnkem, ale to už je zbytečný
jáí spíš přemýšlím, na co zamykat auto, které nejede
pokud si z něj odeberu všechny věci a neparkuju na rušné ulici...


7. 8. 2009 Smart Fortwo 0,8 30 kw cdi 2000 Jednohubka
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
Raději bych koupil baterku. Kolik může stát? Do 1.500,- Kč? Když je baterka v háji, tak se s tím ani nedá jezdit. Takové auto je k ničemu. Jestli s ním jezdí jednou za půl roku a mezitím se mu baterka vybije, tak bych zkusil do auta dát nějaký solární článek.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
to je dost silna provokace. az bych rekl urazka. 

SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





-
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 22 lis 2010, 20:25
- Bydliště: Praha 6, Kladenská ulice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dveře
Nevím, jestli tady nejsem s křížkem po funuse, ale myslím, že Gibon měl kdysi problém s dveřmi řidiče, že už delší dobu leze přes spolujezdce.
Tak skoro jsem dopadl jako on. prasklo vnitřní lanko od vnitřního ovládání. Prasklo bohužel u strany zámku, což je takový porod to všechno rozebrat s plasty starými od r. 2001, že je to až hororovité, co všechno musí být po ruce, aby se to dalo zpět dohromady. To vede člověka v nouzi, že neopravuje a dveře si raději otevírá zvenku po stažení okénka, což když praskne i toto krátké lanko u venkovní kliky a dveře jsou následně zabouchnuté, nastává prblém jak je otevřít kvůli onomu veškerému rozebrání k výměně lanek a bowdenu. Čili, musí se zničit venkovní klika vyříznutím toho trojúhelníkového krytu, aby se člověk dostal k páčce otevírání zvenku, za níž bere normálně lanko venkovní kliky. Je zvrchu nad zámkem. A pak takto otevřené, komplet rozebrat celé dveře. Klika se musí dát pochopitelně i s krytem nová. I tak je zaháknutí nových lanek na koncích doslova hodinářská práce. K této práci doporučuji Martina Líznera. Je teď s dílnou v Chuchli.
Tak skoro jsem dopadl jako on. prasklo vnitřní lanko od vnitřního ovládání. Prasklo bohužel u strany zámku, což je takový porod to všechno rozebrat s plasty starými od r. 2001, že je to až hororovité, co všechno musí být po ruce, aby se to dalo zpět dohromady. To vede člověka v nouzi, že neopravuje a dveře si raději otevírá zvenku po stažení okénka, což když praskne i toto krátké lanko u venkovní kliky a dveře jsou následně zabouchnuté, nastává prblém jak je otevřít kvůli onomu veškerému rozebrání k výměně lanek a bowdenu. Čili, musí se zničit venkovní klika vyříznutím toho trojúhelníkového krytu, aby se člověk dostal k páčce otevírání zvenku, za níž bere normálně lanko venkovní kliky. Je zvrchu nad zámkem. A pak takto otevřené, komplet rozebrat celé dveře. Klika se musí dát pochopitelně i s krytem nová. I tak je zaháknutí nových lanek na koncích doslova hodinářská práce. K této práci doporučuji Martina Líznera. Je teď s dílnou v Chuchli.
Nemám počítač, jenom mobil.
A nemám velký auto. Smartík zváný Borůvka z Řípu zahynul na poli... Je již nově zastoupen černým Smartkem diesel cabrio pokřtěným Hašlerka!
A nemám velký auto. Smartík zváný Borůvka z Řípu zahynul na poli... Je již nově zastoupen černým Smartkem diesel cabrio pokřtěným Hašlerka!