Po dnešní návštěvě rozhodně
NEDOPORUČUJI tento servis.
Pro upřesnění a se nejedná jen o výkřik do tmy :
Objednání telefonicky na 11:30 s oznámením že se jedná o přezutí 2 kol se sundáním z auta , zutí, obutí vyvážení a nandání na auto Smart, RZ a moje telefonní číslo. Jelikož je to v pracovní době ptal jsem se jak dlouho to zabere a jestli mě vezmou přímo v 11:30. Potěšen odpovědí že za 15-25minut je hotovo a že mě přesně v 11:30 vyvolají podle RZ jsme se domluvili.
Přijel jsem v 11:20 do servisu kde k mému překvapení bylo plno lidí a cedule abych si vzal lístek s číslem a čekal, říkam si fajn objednaný jsem tak si vezmu lístek a oni mě zavolají.
V 11:45 jsem šel informovat přijímacího "technika" ( uvozovky budou vysvětleny později), že jsem byl objednaný na 11:30 a podle telefonu mě měli vzít přesně v 11:30. "technik" mi vysvětlil , že je to nesmysl, že berou lidi jak kdo přijede
Na můj dotaz proč jsem se objednal na přesný čas mi neodpověděl
V 12:00 mě vyvolali
Moje radost opadla ve chvíli kdy jsem musel vše nahlásit znova
Na dotaz proč když jsem jim to řekl do telefonu mi bylo řečeno , že to je jiný systém a oni to tam nemají
Nedalo mi to a zkontroloval jsem si jestli jsem opravdu ve správném servise a bohužel jsem byl
12:15 vjíždím do haly ke zvedáku. Záměrně píši ke a ne na protože je Smartím na zvedák moc malý (ačkoliv jsem je na to několikrát upozornil tak to stejně chtěli zkusit
12:20 "technik" ( ted přijde vysvětlení uvozovek) zvedá manuálním heverem předek auta a já na něj koukám jak blázen a říkám , že se mění jen zadní viz protokol který jsme spolu sepsali a kontrola vepředu objednaná nebyla....
Vyndal hever a žene se dozadu k autu
Zasunul hever pod motor a že to zvedne přes rezervu
Taktně jsem mu vysvětlil že to není rezerva,ale vana motoru
Tak se podíval a řekl že je to jedno že to udrží
To už jsem ale nevydržel já a zařval na něj a to okamžitě vytáhne a dá tam kam to patří jinak odjíždím
Když mi začal vysvětlovat , že už to dělá 10 let a vždycky to vydrželo tak jsem mu odpověděl ,že když po 10 letech nepozná rezervu od vany motoru a se na to vykašle a jde zametat chodníky a o5 zopakoval svou výzvu aby nezvedal auto za motor.
12:35 levá strana auta zvednutá tak jak se má, "technik" odešel na oběd a vzali to za něj kolegové. Já odcházím z dílny do čekárny
12:45 přichází do čekárny pán se slovy kdo stojí na 6ce ? Tak jsem se zvedl a on že to mám hotový a vyjedu
Velice potěšen rychlostí jsem se odebral do dílny kde na mě koukal smartík bez levého zadního kola a pán mi říka a to nechám venku a přijdu zaplatit dovnitř
Upozornil jsem ho že když auto nemá zadní kolo tak se mi asi blbě pojede....
Chvíli nechápal a pak začal řvát na pracující kolegy proč to auto sakra není na zvedáku když ještě není hotové..... Odcházím z5 do čekárny
13:00 Auto je hotové
13:05 dostávám lehkou srdeční příhodu když je mi oznámeno že platím 542,- korun
13:10 na pozdrav nashledanou odpovídám snad ne...