Rozměry gufer diferenciálu (vývod poloosy)
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
ja teda mam z jizdy po meste a praze konkretne spis pocit, ze je potreba auto, ktere hodne dobre zrychluje a stejne dobre i brzdi. precejenom ty semafory blikaji jak vanocni stromecek a je nezadouci se pomalu rozjizdet a brzdit pred cervenou je dost uzitecne. to kdyz to pred tebou nekdo zapichne na oranzove, tak se muzes divit.
nevim nevim. nerikam, ze s tebou nesouhlasim, ale ze bych byl uplne presvedceny o stejnem nazoru, to taky ne.
nevim nevim. nerikam, ze s tebou nesouhlasim, ale ze bych byl uplne presvedceny o stejnem nazoru, to taky ne.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





Problém je že když to někdo předemnou zašlápne,tak já se to docela bojím prudce zašlápnout,spíš hledám nějakou unikovou cestu a brzdit se snažím s citem,teda když vidím že za mnou někdo jede.Určitě by bylo žádoucí kdyby všechny auta na semaforech naráz vystřelila dopředu a zase naráz zastavila,ale problém je že v tom neseděj roboti ale lidi a každej zareaguje jinou rychlostí.
mě to brzdí hodně slušně, samozřejmě že máš pud sebezáchovy to strhnout jinam než do auta před sebou ale pokud jedeš třeba na pavláku kde jsou čtyři pruhy a ještě tam parkujou auta nemáš nic jiného než to zašlápnout a pustit varovky.
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Teď teda nemluvím o Smartu,já když to hodně zašlápnu,tak se pustí varovky samy od sebe a ještě se zapíná nějaký blázinec kterej zvýší tlak v brzdách a brzdí to teda extrémně,vyzkoušel jsem to na prázdné silnici a od tý doby šlapu na pedál opatrněji.Dokonce když chci co nejrychleji zastavit tak můžu zmáčknout tlačítko na palubní desce,na brzdový pedál nemusím šlapat a to je potom mazec.
smart varovky sám nezapíná, ale při rychlém sešlápnutí brzdy se taky měl zvýšit tlak a tím zmenšit brzdná dráha.
to je nějakej citón ne?
to je nějakej citón ne?
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Tak jmenuje se to brzdový asistent:¨Stabilizační program ESP je doplněn o tzv. brzdový asistent. V nouzových situacích zvyšuje toto zařízení účinnost brzd. Pomocí senzoriky systém rozpozná, že řidič potřebuje dosáhnout vyššího výkonu brzd rychleji a s větší intenzitou než obvykle. Řidiči, kteří neabsolvovali příslušný výcvik, často přenášejí na brzdový pedál malý tlak, i když se snaží brzdit naplno. Brzdový asistent zajistí maximální tlak a zároveň maximální možné zpoždění vozidla. Zablokování kol zamezí protiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV.¨
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
nemecke auto skoda by taky nemuselo byt nejhorsiDruzeta píše:Já uznávám pouze německý auta,takže to je Passat.

SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





Druzeta píše:Tak jmenuje se to brzdový asistent:¨Stabilizační program ESP je doplněn o tzv. brzdový asistent. V nouzových situacích zvyšuje toto zařízení účinnost brzd. Pomocí senzoriky systém rozpozná, že řidič potřebuje dosáhnout vyššího výkonu brzd rychleji a s větší intenzitou než obvykle. Řidiči, kteří neabsolvovali příslušný výcvik, často přenášejí na brzdový pedál malý tlak, i když se snaží brzdit naplno. Brzdový asistent zajistí maximální tlak a zároveň maximální možné zpoždění vozidla. Zablokování kol zamezí protiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV.¨
u smartu je to podobné
O pasivní bezpečnost se starají standardní
bezpečnostní systémy esp® - elektronický stabilizační
systém s asistentem pro rozjezd do kopce, antiblokovací
brzdový systém (ABS) s elektronickým rozdělovačem
brzdné síly a hydraulický brzdový asistent.
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail