Stránka 4 z 5
Napsal: úte 01 črc 2008, 16:05
od Druzeta
xlukas.cz píše:Druzeta píše:Já uznávám pouze německý auta,takže to je Passat.
nemecke auto skoda by taky nemuselo byt nejhorsi

Škodovka není špatná,a je vlastně taky německá.

Akorát mě na ní vadí že to je jako rakovina v každý ulici jich musí stát hejno.Zkus se někdy postavit na ulici a jestli se ti nepodaří vidět Škodovku,tak nejseš v Čechách.

Napsal: úte 01 črc 2008, 16:07
od xlukas.cz
Druzeta píše:xlukas.cz píše:Druzeta píše:Já uznávám pouze německý auta,takže to je Passat.
nemecke auto skoda by taky nemuselo byt nejhorsi

Škodovka není špatná,a je vlastně taky německá.

Akorát mě na ní vadí že to je jako rakovina v každý ulici jich musí stát hejno.Zkus se někdy postavit na ulici a jestli se ti nepodaří vidět Škodovku,tak nejseš v Čechách.

no, i v nemecku a jinde v zahranici je to tak. vsude skodovka

po nemecku jezdi vic smartu nez skodovek?
Napsal: čtv 20 srp 2009, 15:45
od JSK
Dnes jsem se pustil do gufer převodovky a řemenice motoru. Nikdo z prodejců dílů nemá v katalogu gufera k převodovce, takže vyndat, 40km pro 2 pitomý gufera a složit. Orig. rozměr je 60x40x8, není příliš běžný, ale protože osazení na gufero nemá zadní hranu, lze osadit rozměrem 60x40x10. Připomínám přesné srovnání gufera podle vnější hrany (bude-li šikmo, můžete to dělat za týden znovu) a namazání pracovní plochy olejem před nasazením poloosy.
A německý auta, resp. "koncernový", jsou sračky úplně stejný jako většina evropy. Konkrétně Passat je co do spolehlivosti a oprav relativně dobrý do 150 tis., potom je to oproti ostatním cenová bomba. GO přední a zadní nápravy (čepy, silentboky) se dělá výměnou celých hliníkových ramen a jen díly (neoriginal) jsou ca 17 + 12 tis. No a "kdo z vás na to má?!". Děkuji, nechci, raději zůstanu u aut s p.čou, rodinou prošly prakticky všechny typy od poloviny osmdesátých let a žádný zásadní problém nebyl (když už tak v záruce, měnili převodovku na Megane 1. generace -jeden z prvních kousků v ČR). A kam se hrabe svezení v Passatu ve srovnání třeba se Safranem, který byl jen o trochu dražší.
Napsal: čtv 19 lis 2009, 21:19
od xlukas.cz
mam gufera za 125 kc ks z chodova. je to za nim jeste v lozisku nebo jak je to uvnitr v prevodovce usazene? jen abych to zase slozil zpatky
Napsal: čtv 19 lis 2009, 21:22
od Druzeta
Gufero tam je naklepnuté, ale musíš ho naklepnout opatrně a stejnoměrně.
Já jsem je taky vyměnil a cca po 500km když jsem se podíval pod auto tak ten novej sáknul taky tak už to neřeším.
Napsal: sob 21 lis 2009, 16:28
od xlukas.cz
Napsal: sob 21 lis 2009, 21:45
od xlukas.cz
tak hotovo
moc tu musim podekovat
STASovi za nabidnutou pomoc
jeste jednou moc dekuju. jak sem ti potom rekl: tys volal v okamziku, kdy sme uz zazvonili u baraku (ve vnorovech) a cekali az ten pan dojde. tatka od neho bere loziska a gufera do prace (do veseli) a on hned rekl, ze se jde oblect a jedeme do prace. kdyby to bylo o 5 min. driv, tak sem jel hned k tobe.
kazdopadne mam tam gufero skf 40 - 60 - 10. nabizel i 40 - 60 - 7, ale to sem si rikal, ze se tam spis bude nasazovat blbe a nebude rovne.
pristi tyden zkusim umyt motor, abych videl, jestli tece nebo netece. jedna manzeta je jeste praskla. zrovna na te kratke strane, ktera se "musi" zdelavat az po zdelani te delsi.
ale teda je to pracicka a musi se dojit jak na to.
kdyz sem pritahoval stredovy sroub, tak sem byl v soku - kazde kolo se mne tocilo na jinou stranu

Napsal: ned 22 lis 2009, 07:20
od houzar
xlukas.cz píše:tak hotovo
moc tu musim podekovat
STASovi za nabidnutou pomoc
jeste jednou moc dekuju. jak sem ti potom rekl: tys volal v okamziku, kdy sme uz zazvonili u baraku (ve vnorovech) a cekali az ten pan dojde. tatka od neho bere loziska a gufera do prace (do veseli) a on hned rekl, ze se jde oblect a jedeme do prace. kdyby to bylo o 5 min. driv, tak sem jel hned k tobe.
kazdopadne mam tam gufero skf 40 - 60 - 10. nabizel i 40 - 60 - 7, ale to sem si rikal, ze se tam spis bude nasazovat blbe a nebude rovne.
pristi tyden zkusim umyt motor, abych videl, jestli tece nebo netece. jedna manzeta je jeste praskla. zrovna na te kratke strane, ktera se "musi" zdelavat az po zdelani te delsi.
ale teda je to pracicka a musi se dojit jak na to.
kdyz sem pritahoval stredovy sroub, tak sem byl v soku - kazde kolo se mne tocilo na jinou stranu

že by diferenciál?
Napsal: ned 22 lis 2009, 10:21
od xlukas.cz
jeho funovani sem jeste nikdy nezkoumal.
Napsal: ned 22 lis 2009, 10:36
od houzar
xlukas.cz píše:jeho funovani sem jeste nikdy nezkoumal.
budeme muset asi založit téma: škola malého motoristy
Napsal: ned 22 lis 2009, 15:47
od STAS1
xlukas.cz píše:
moc tu musim podekovat
STASovi za nabidnutou pomoc
Neni zač: když můžu - pomůžu
kazde kolo se mne tocilo na jinou stranu


Napsal: úte 01 pro 2009, 23:29
od xlukas.cz
zaolejovani prostoru motoru od poloosy dusledkem spatneho gurefa.
rozebrane auto, pri vymene

Napsal: ned 17 říj 2010, 13:16
od xlukas.cz
tak po roce konecne a ciste nahodou doslo i na vymenu roztrhle manzety na poloose, protoze pri vymene pruziny poloosa vyjela a guma praskla skoro cela.
omlouvam se za kvalitu fotek.
uz s vymenenou manzetou.

Napsal: pon 18 říj 2010, 10:42
od DYK77
Jakou stranou jsi tam ty manžety dostal ?
Napsal: pon 18 říj 2010, 11:15
od xlukas.cz
sem kouzlil
pouzil sem navod z evilution a funguje to paradne
vsimni si v pozadi flasky od kofole s urezanym vrchem. tak presne tim zpusobem a jeste trochu oleje
otocit manzetu opacne. z te strany co se stane vnitrni ji trochu namazat olejem. urezat vrch plastove flasky. namazat ji olejem. pretahnout manzetu. manzetu zase otocit sprave a mas ju tam.
je to hracka to tam dostat
