Stránka 6 z 11

Napsal: sob 06 zář 2008, 17:42
od dodiak
tak a vraciam sa k mojmu problemu spotreba oleja a trhanie za studena.
smartik uz nepapa olejcek a ide krasne ani nezatrha .Vymenil som kruzky,gufera na ventiloch a to som ani nevyberal motor von islo to trochu horsie ale dalo sa mal som dovolenku. :) Auto malo 73000km.Co ma to stalo semeringy,kruzky tesnenie pod hlavu 3000sk bez dokladu.Chcem sa vam podakovat za vase rady a napady :wink:

Napsal: ned 07 zář 2008, 01:22
od DYK77
Tak paráda. A nakupoval jsi kde?

Napsal: ned 07 zář 2008, 09:00
od dodiak
super jednanie rychlost vybavenia http://www.lievaj.sk/

Napsal: ned 07 zář 2008, 21:45
od DYK77
Napiš nám prosím nějakou recenzi v tomto stylu: http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1008
Díky moc

Napsal: úte 18 lis 2008, 09:34
od dodo555
DYK77 píše:
Dawe píše:olej se do intercoleru dostane jedine pres turbo, nebo pres hadicku na olejove vypary, je zapojena do sani pred turbem.
Oleje z výparů tolik není, to je normální věc.
Ale když už jsme u toho , existují separátory olejových par, které průnik oleje do sání omezují viz

http://www.ultimateracing.cz/p_info/190 ... ych-plynu/

01 OIL SEPARATOR
Obrázek

mate niekto s tym skusenosti, trochu mi vadi ten olej v sacom potrubí ( z odvetrania veka ventilov) , tak rozmýslam ako to vyriesit:
- takýto oil separator
- malý filter na odvetranie veka ventilov
- dat hadicu z odvetrania pod auto

co je podla vas najlepsie riesenie?

Napsal: úte 18 lis 2008, 16:19
od DYK77
Tak určitě nedávat hadici pod auto, aby olej camral na zem :!:
Olejový filtřík? Dává ho spousta tunerů, ale přes něj může dojít k úniku oleje, zašpinění motoru a znečištění život. prostředí. Filtr se časem tak jako tak nasákne olejovými výpary a stává se z něj olejnička.
Separátor je asi nejideálnější řešení. Občas je nutné z něj vypustit olej, ale jinak je na dlouho a nedochází k znečišování prostředí.

Napsal: úte 18 lis 2008, 16:47
od Panter
vubec bych se maleho filtru na odfuk z klikovky nebal.. do sani to jde stejne jen kvuli ekologii a kdyz uz ti "chcije" olej do sani, tak jsou v prdeli krouzky.. a separatorem akorat oddalujes nevyhnutelne :)

jo a jinak ten vas separator, neboli odlucovac vody a oleje ze sani ma kdejaky nakladak od 50tych-60tych let... :!:
:P

Napsal: úte 18 lis 2008, 17:42
od dodo555
je to cdi, olej to nezere vobec, toho oleja tam nie je vela , ale je tam a to sa mi nepaci.

Nieco som cital o filtroch, separatoroch a pod tak som chcel vediet vas nazor.

U cdi je to docela jednoduche kratkou hadickou cca 6-7 cm vodorovne od veka ventilov a potom kolmo dole do sacieho potrubia pred turbo a to je myslím chyba, ak by bola hadicka dlhsia tolko vyparov by tam neslo.

Neviete kde je na cdi spatna klapka na odvetranie ol. vyparov, ktora je
na benzíne pri skrtiacej klapke?

Davnejsie som mal Fabiu TDI a tam tiez asi po 20.000km zacal presakovat olej cez vzduchové hadice okolo turba takze myslim ze je to docela bezný jav len je rozdiel ktorý vyrobca to ako napojí.

Napsal: pon 30 zář 2013, 20:01
od Pazour60
David0600 píše:byl to problém že nešlo řadit vůbec furt tam byl neutrál, vyměnili brzdový spínač a bylo po problému
t

Taky me to sem tam udela, kdyz radim zpatecku, z N se objevi 0 a ne R, musim parkrat seslapnout pedal, nez tam "skoci". Ze by taky spinac :?: .

Napsal: pon 30 zář 2013, 20:05
od Pazour60
dodiak píše:tak a vraciam sa k mojmu problemu spotreba oleja a trhanie za studena.
smartik uz nepapa olejcek a ide krasne ani nezatrha .Vymenil som kruzky,gufera na ventiloch a to som ani nevyberal motor von islo to trochu horsie ale dalo sa mal som dovolenku. :) Auto malo 73000km.Co ma to stalo semeringy,kruzky tesnenie pod hlavu 3000sk bez dokladu.Chcem sa vam podakovat za vase rady a napady :wink:
Kurna, to je za hubicku! Asi me to taky ceka, zvladne to nekdo za tu cenu na Morave? :wink:

Napsal: úte 01 říj 2013, 07:42
od xlukas.cz
pokud nevymenis vse co se ma menit. tzn. ventily, pisty, salky, krouzky atd., tak ti to zacne brzo znovu. dal zjistit jestli nemas sisate valce = vybrus. carda z ostravy to umi kolem 13, pokud nejsou komplikace, pokud se jde vcas hned jak to zacne vic zrat olej. ten kdo s tim jezdi, tak si zadelava na dalsi problemy, protoze ma auto zrat benzin a ne olej ;-)

Napsal: úte 01 říj 2013, 08:32
od Pazour60
Jasne, nic se nema delat napul 8X/ . Dneska me dovezou gumy, ty sliky s kterejma jsem to koupil jsou o zivot a pokutu, prezout a muzem vyrazit. Ve ctvrtek a patek sbirani ve vinici, burcak a podobne radovanky. Od pristiho tydne zacnu na prdolovi makat. Nejdriv olej, filtry, svicky, zmerit tlaky ve valcich. Kolik to zere oleje zatim nevim, ujel jsem cca 100km. Ani benzin, byla tam plna a zatim se to nehlo. Mam tu masinku do diagnosticke zasuvky a zadne chybove hlaseni v ridici jednotce neni. :D .

Napsal: úte 01 říj 2013, 08:42
od RedZero
Nevím, proč všichni pořád píšou u repase o výměně pístů. Když jsme to měl rozebrané, tak písty po očistě jsou jako nové a nepřicházím moc na důvod proč je měnit. Třeba na anglickejch forech při repasích o pístech není ani slovo, že by je někdo měnil.

Napsal: úte 01 říj 2013, 09:05
od xlukas.cz
kdyz si koupis takovou sadu a ty pisty v tom uz mas, tak proc je nevymenit?

http://i.ebayimg.com/t/SMART-Motor-Repa ... ~60_57.JPG

kdyz koupis jete auto, tak nevis, jak s tim kdo jezdil, menil olej, jak dlouho se jezdi s dolivanim oleje a dalsi faktory. ten motor se kazi, protoze se prehriva. tim padem trpi vse, co prijde do kontaktu s tim horkem. propalene pisty tady taky nebyly vyjimkou.

myslis, si, ze kdyz tu sadu nekdo proda za 260 euro, ze na tom vydelava desitky eur.

jo, me je to jedno. kazdy at si vymeni co chce, potom si muze nadavat jen sam sobe, ze to bude delat znovu.

Napsal: úte 01 říj 2013, 09:22
od RedZero
Ano pokud někdo kupuje sadu, tak to chápu.

Nevím jak kdo s autem jezdil, ale pokud ot rozděláš tak vidíš v jakém jsou písty stavu jestli podfukují a jestli je válec šišatej. Pokud je píst propálenej, tak je jasný, že ho vyměním.

Nikomu nevnucuju, že se písty nemají měnit, jen mě zajímalo jestli je k tomu nějaké opodstatnění, když všude kde čtu ( mimo toto forum ) tak písty nikdo nemění a raději mění rozvody, vodní pumpu a maznice, o kterých se zase zde napíše. Tak jen zjištuji ;-)