Nejde nastartovat ForTwo Diesel r.v.2000
Z 99% auto startuje jak má. Na jedno otočení, ale třeba 1x za 10 dní nechce chytit. Je nutné točit, někdy 20sec, jindy třeba 3 minuty. Motor má jakoby lehčí chod, je slyšet, že startér s ním točí rychleji, než když to je v pořádku.
Poté když to chytí, tak z ničeho nic, nic jako kuckání, prostě blik a je to. Po okamžitém chcípnutí už chytí zase ihned jak má.
Není to závislé na teplotě (-15 až +30), na objemu nádrže (uplně suchá, nebo plná), na délce stání (někdy po hodině, jindy po dnu), na náklonu auta při stání, na vlhkosti vzduchu (snažim se to identifikovat pomocí ledasčeho Čerpadlo vždy tlakuje +- stejně, cca 5sec, pak vypne.
Zatím to vždy chytilo, takže jsem nikde kvůli tomu nezůstal, ale pokud by to mělo trvat 4 a více minut tak věřim, že baterka to nezládne.
Nemáte nějaký nápad?
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Startuju to je drknuti do polohy 2 když to přestane tak znovu.
Jinak jsem to včera zařekl, dneska umřela po xtem pokusu baterka. S vyměněnou větší baterkou to chytlo do par sec, tak mam pocit zda to nemohlo být ní. Jako ze by byla slabá, ale to moc nekoresponduje s tim, že se zda, ze to točí rychleji když to nechce chytit.
EGR mám odpojen, ten to nebude.
Musím stejně na diag kvůli zapnutí otackomeru a svítí me abs i když funguje, tak třeba se na něco přijde.