Spojka - dotaz
Spojka - dotaz
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
No ono ani nějaký novější nemusí být v pořádku,spíš zaleží kolik má najeto,jak s ním kdo jezdil a jak se o něj staral.Může to být třeba Smart z roku 2005 a pokud 3roky rozvážel třeba pizzu tak nebude asi uplně v pohodě,na druhou stranu může být druhej z 99 a když ho měli v Německu jako druhý nebo třetí auto tak bude v lepším stavu.Já mám třeba 99 která nejezdila v zimě a má najeto 60t km.Jinak nepropaguju nějaký starý vraky,Smarta mám pouze na ježdění pro radost,na normální ježdění si kupuju nový auta.marko583 píše:uz si pre boha nekupujte stare kyble z nemecka za par euro...
Jinak tedy muj Smart je od znameho z DE, je to 99 rok vyroby, najeto ma 108tis a je myslim v dosti dobrem stavu. Mam servisni knizku, takze servis mel snad dobry. Skoro rok ale stal, protoze majitel ozralej vyletel z kruhoveho objezdu a trosku pochroumal predek a rozbil kolo. ja s nim jezdim od podzimu, najel jsem skoro 9 tis km a spokojenost Casem planuju novejsi model, mozna se vrhnu i na diesel. Jeste mam kombika od MB, W124 - 200TE, takze smartik taky jen doplnek.
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
No já doufám, že našeho recesistu bereš s rezervou. Určitě by byla škoda, kdyby fórum přicházelo o šikovný lidi kvůli nasranosti. Jak říkáš, někdy není na škodu popřemýšlet. By jde hlavně o peníze, občas někdo při opravě vyřeší i nějaký ten konstrukční problém. Z dřívějška mám zkušenost např. s brzdovým válcem, který prolínal ( všeobecný problém u tohoto typu ) a bylo nutné jej každý rok přetěsnit, by jsem kupoval originální těsnění. Nakonec jsem brzdový válec osadil neoriginálním těsněním stejných rozměrů, ale od jiného výrobce s odlišnou propracovanější konstrukcí a válec mi roky ani nekápnul.Lischka píše:neco takoveho jak napsal marko sem ocekaval, vidim ze takovi lidi jsou vsude......nedavno sem musel kvuli necemu podobnymu jeden klub opustit, tak snad to byla jen legrace. jinak za odpovedi k tematu dekuju.
Škoda, že nemáš z opravy nějaké fotky, kterých není nikdy dost. Tvůj problém byl asi daný tím, že auto dost dlouho stálo, spojka orezla, pak se bordel uvolnil a dostal se tam kam neměl. Navzdory tomu, že je Smartík z Německa, byla by ho škoda vyhodit kvůli spojce nebo ne?
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
chcel som tym povedat len tolko, ze za poslednu dobu tu ma kazdy druhy problem so spojkou, s motorom, a vlastne vsetky zname chyby... na druhej strane, osobne auto nesetrim, ma uz nieco cez 130 tisic a so spojkou som v zivote nemal problem.
to ze je auto z nemecka, a ma servisku este nic neznamena v dnesnom svete. aj nemci chcu zarabat a tiez sa tam odrbava...
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
Problém většinou nemají lidi odsuď,ale nováčci nebo jak je nazvat.Kdyby jim Smart normálně jezdil tak ani nevědí že tyhle stránky existujou.V momentě když mají nějaký problém tak začnou pátrat a narazí tady na to.A já k autu servisku nemám,ani by mě nezajímala,jelikož se nechá normálně koupit čistá jako náhradní díl a podle potřeby ji vyplnit.Já mám protokoly z Německejch STK jak tam průběžně jezdil a na nich jsou vždycky kilometry napsaný+faktury ze servisu.A i to by profík dokázal vytvořit,kdyby s tím počítal už od nákupu auta a připravil se na to.Pak už mě zbývají zkušenosti které jsem nasbíral za dobu co mě prošlo rukama několik stovek aut,abych mohl posoudit jestli ty kilometry odpovídají nebo ne.marko583 píše:sedel som prave v servise citroenu, ked som to pisal...
chcel som tym povedat len tolko, ze za poslednu dobu tu ma kazdy druhy problem so spojkou, s motorom, a vlastne vsetky zname chyby... na druhej strane, osobne auto nesetrim, ma uz nieco cez 130 tisic a so spojkou som v zivote nemal problem.
to ze je auto z nemecka, a ma servisku este nic neznamena v dnesnom svete. aj nemci chcu zarabat a tiez sa tam odrbava...