F2: Přední ramena, silentbloky
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx? ... =41.10.740
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx? ... ME-SB-4020
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
jestli zacinal na A. ja se ti podivam na obaly za tyden.
vim, ze rameno a spodni cepy jeden vyrobce a cepy stabilizatoru druhy vyrobce.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
Len pri výmene treba stiahnu aj predné ložisko.
Návod som našiel http://fq101.co.uk
Bolo mi treba 1 ks vymeni, ale objednal dva a dva som aj vymenil.
Prvé som menil 5 hodín ( bál som sa aby som niečo nepo....l), to druhé cca 1,5 hodiny.
Ve¾a zdaru!
Smart 451 1.0 45kW 2010
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
hledal jsem na odkazu,ale nenašel jsem postup výměny silentbloků, je možná přesnější adresa, link?Nebo alespoň popis postupu,díkMilan Vavrek píše:Netreba rameno, stačí výmena silenbloku.
Len pri výmene treba stiahnu aj predné ložisko.
Návod som našiel http://fq101.co.uk
Bolo mi treba 1 ks vymeni, ale objednal dva a dva som aj vymenil.
Prvé som menil 5 hodín ( bál som sa aby som niečo nepo....l), to druhé cca 1,5 hodiny.
Ve¾a zdaru!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
- odsroubovat cep co je na stabilizatoru (myslim, ze je to klic c. 16)
- matka spodniho cepu (uvolnit cep - jde to blbe, takze lesenova trubka ze predu pod auto, zaprit o prah a pohoupat se na ni, pripadne jeste navic pomoct kladivem. ono to povoli)
- matka co je vepredu a drzi stabilizator (klic c. 18 ) (takova ta sponka vyplnena kumovym valeckem). pod tim je sroub a z druhe strany samozrejme matka
- a potom uchyceni z druhe strany (druhy silentblok, taky klic c 18 )
auto se nemusi zvedat. jde to nad jamou.
nasledne vymena silentbloku. ven by mely jit vyklepnout. dovnitr je dostanes tak, ze si vezmes zavitovou tyc, velke podlozky, aby pokryly cely dilentblok, no a sroubovanim tam ty nove silentbloky natlacis. nekdy se krizi, tak je potreba bud vic pritahovat a oni se tam skokove natlaci nebo obcas mirne tuknout kladivkem. delal sem to uz 2x a slo to krasne.
nasadit zpatky rameno a vse prisroubovat ...
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
dík, pokusím se, ale ta lešenová trubka mě děsíxlukas.cz píše:povoli se 5 matek a vytahnes cele rameno. i bez zdelavani loziska.
- odsroubovat cep co je na stabilizatoru (myslim, ze je to klic c. 16)
- matka spodniho cepu (uvolnit cep - jde to blbe, takze lesenova trubka ze predu pod auto, zaprit o prah a pohoupat se na ni, pripadne jeste navic pomoct kladivem. ono to povoli)
- matka co je vepredu a drzi stabilizator (klic c. 18 ) (takova ta sponka vyplnena kumovym valeckem). pod tim je sroub a z druhe strany samozrejme matka
- a potom uchyceni z druhe strany (druhy silentblok, taky klic c 18 )
auto se nemusi zvedat. jde to nad jamou.
nasledne vymena silentbloku. ven by mely jit vyklepnout. dovnitr je dostanes tak, ze si vezmes zavitovou tyc, velke podlozky, aby pokryly cely dilentblok, no a sroubovanim tam ty nove silentbloky natlacis. nekdy se krizi, tak je potreba bud vic pritahovat a oni se tam skokove natlaci nebo obcas mirne tuknout kladivkem. delal sem to uz 2x a slo to krasne. da se to i potrit olejem, aby to tam slo lepsi
nasadit zpatky rameno a vse prisroubovat ...
tak jsem to vyměnil, kolo ani ložisko se sundavat nemusí, ale je to lepší, 3 šrouby a líp se k tomu může. Šrouby jsem povolil jednoduše, jen vyndat stará a nalisovat nová ložiska jsem nezvlád, tak mi to udělali za 300 vedle v servisu + utažení kuláků a za silentbloky jsem dal necelý pětikilo. rozdíl v poslechu za jízdy nebetyčný, náklad ani ne 800 + cca 3 hodiny práce, ve dvou by to bylo výrazně míň, pruda si dělat všechno sám.