Stránka 2 z 4

Napsal: úte 21 dub 2009, 16:44
od mat00
No to je mozne, ale tak ideme ho predat pravdepodone a zatial by to trebalo nejak vyriesit :lol: Nemam velmi cas zistit ake silentbloky tam idu, zato sa pytam, ze ci ich niekto nemenil :D

Napsal: úte 28 dub 2009, 22:54
od DYK77

Napsal: ned 31 kvě 2009, 13:47
od xlukas.cz

Napsal: pon 01 čer 2009, 01:13
od DYK77
Ty odkazy jsou nějaký jalový :)

Napsal: sob 16 říj 2010, 18:40
od xlukas.cz
Obrázek

Napsal: pon 18 říj 2010, 10:45
od DYK77
Orig, nebo Autokelly ?

Napsal: pon 18 říj 2010, 11:16
od xlukas.cz
ani jedno - ebay.

Napsal: pon 18 říj 2010, 11:21
od DYK77
Značka Moog ? Je tam nějaký výrobce ?

Napsal: pon 18 říj 2010, 11:39
od xlukas.cz
nejaky vyrobce tam je, ale uz si to nepamatuju :oops:
jestli zacinal na A. ja se ti podivam na obaly za tyden.

vim, ze rameno a spodni cepy jeden vyrobce a cepy stabilizatoru druhy vyrobce.

Napsal: pon 18 říj 2010, 11:43
od DYK77
Dobrá dobrá 8)

Napsal: čtv 21 říj 2010, 22:05
od Milan Vavrek
Netreba rameno, stačí výmena silenbloku.
Len pri výmene treba stiahnu aj predné ložisko.
Návod som našiel http://fq101.co.uk
Bolo mi treba 1 ks vymeni, ale objednal dva a dva som aj vymenil.
Prvé som menil 5 hodín ( bál som sa aby som niečo nepo....l), to druhé cca 1,5 hodiny.
Ve¾a zdaru!

Napsal: čtv 21 říj 2010, 22:32
od xlukas.cz
ono je to brnkacka. ja sem to uz delal podruhe. poprvni jen silentbloky a ted sem to vymenil vsecko krom cepu na rizeni a tusim, ze i na ty dojde :?

Napsal: pát 11 úno 2011, 10:21
od RudolfS
Milan Vavrek píše:Netreba rameno, stačí výmena silenbloku.
Len pri výmene treba stiahnu aj predné ložisko.
Návod som našiel http://fq101.co.uk
Bolo mi treba 1 ks vymeni, ale objednal dva a dva som aj vymenil.
Prvé som menil 5 hodín ( bál som sa aby som niečo nepo....l), to druhé cca 1,5 hodiny.
Ve¾a zdaru!
hledal jsem na odkazu,ale nenašel jsem postup výměny silentbloků, je možná přesnější adresa, link?Nebo alespoň popis postupu,dík

Napsal: pát 11 úno 2011, 10:35
od xlukas.cz
povoli se 5 matek a vytahnes cele rameno. i bez zdelavani loziska.

- odsroubovat cep co je na stabilizatoru (myslim, ze je to klic c. 16)
- matka spodniho cepu (uvolnit cep - jde to blbe, takze lesenova trubka ze predu pod auto, zaprit o prah a pohoupat se na ni, pripadne jeste navic pomoct kladivem. ono to povoli)
- matka co je vepredu a drzi stabilizator (klic c. 18 ) (takova ta sponka vyplnena kumovym valeckem). pod tim je sroub a z druhe strany samozrejme matka
- a potom uchyceni z druhe strany (druhy silentblok, taky klic c 18 )

auto se nemusi zvedat. jde to nad jamou.

nasledne vymena silentbloku. ven by mely jit vyklepnout. dovnitr je dostanes tak, ze si vezmes zavitovou tyc, velke podlozky, aby pokryly cely dilentblok, no a sroubovanim tam ty nove silentbloky natlacis. nekdy se krizi, tak je potreba bud vic pritahovat a oni se tam skokove natlaci nebo obcas mirne tuknout kladivkem. delal sem to uz 2x a slo to krasne.

nasadit zpatky rameno a vse prisroubovat ...

Napsal: pát 18 úno 2011, 11:28
od RudolfS
xlukas.cz píše:povoli se 5 matek a vytahnes cele rameno. i bez zdelavani loziska.

- odsroubovat cep co je na stabilizatoru (myslim, ze je to klic c. 16)
- matka spodniho cepu (uvolnit cep - jde to blbe, takze lesenova trubka ze predu pod auto, zaprit o prah a pohoupat se na ni, pripadne jeste navic pomoct kladivem. ono to povoli)
- matka co je vepredu a drzi stabilizator (klic c. 18 ) (takova ta sponka vyplnena kumovym valeckem). pod tim je sroub a z druhe strany samozrejme matka
- a potom uchyceni z druhe strany (druhy silentblok, taky klic c 18 )

auto se nemusi zvedat. jde to nad jamou.

nasledne vymena silentbloku. ven by mely jit vyklepnout. dovnitr je dostanes tak, ze si vezmes zavitovou tyc, velke podlozky, aby pokryly cely dilentblok, no a sroubovanim tam ty nove silentbloky natlacis. nekdy se krizi, tak je potreba bud vic pritahovat a oni se tam skokove natlaci nebo obcas mirne tuknout kladivkem. delal sem to uz 2x a slo to krasne. da se to i potrit olejem, aby to tam slo lepsi

nasadit zpatky rameno a vse prisroubovat ...
dík, pokusím se, ale ta lešenová trubka mě děsí


tak jsem to vyměnil, kolo ani ložisko se sundavat nemusí, ale je to lepší, 3 šrouby a líp se k tomu může. Šrouby jsem povolil jednoduše, jen vyndat stará a nalisovat nová ložiska jsem nezvlád, tak mi to udělali za 300 vedle v servisu + utažení kuláků a za silentbloky jsem dal necelý pětikilo. rozdíl v poslechu za jízdy nebetyčný, náklad ani ne 800 + cca 3 hodiny práce, ve dvou by to bylo výrazně míň, pruda si dělat všechno sám.