Trust+ Disabler (vypínání ASR)
Napsal: čtv 30 říj 2008, 15:55
Chci napsat takovou minirecenzičku na bazmek, kterej de vyrobit samo-domo, ale dá se i koupit za směšnej penís a hlavně bes kerýho se žádnej offroudák neobejde
Recenze se týká hlavně lidí, kerý nemaj ve svym pidivozítku čudlik na vypínání ESP, respektive ASR. Tzn. nejspíš hlavně první generace 4 2 (fortů).
Jak asi všichni víte, pidivozítka sou vybavený fíčurou proti hrabaní hnanejch kol. Fíčura tam je nejspíš kůli tomu abyste nedělali hodiny a nemohli pálit zbůchdarma gumy. Jenže fíčura je dost nepraktická v sytuaci, kdy se potřebujete prohrabat sněhem, bahnem, pískem nebo např. do prudčího kopce na lesní cestě či na hrbolatý cestě kdy vykřížíte auto tak, že je jedno kolo ve vzduchu. Ve chvíli kdy vám začne hrabat jedno kolo, zmíněná fíčura ubere plyn a nejspíš zmáčkne spojku, takže se kola přestanou točit. Výsledkem je uváznutí na místě a nemožnost se dostat dál. Abyste týdle nepříjemný sytuaci předešly, je vhodný mít možnost fíčuru vypnout. No a teď se dostáváme k tomu co sem chtěl říc - můžete si buď vyrobit nebo koupit bazmek na propojení jistejch dvou kontaktů na konektoru diagnostiky. Propojení těchle dvou kontaktů odpojí ASR nebo ESP (podle toho co z toho máte) a kola se vám budou vesele točit. Já sem odpojování vyřešil zakoupenim tohodle bazmeku
v tomdle šopu http://www.smart-parts-direct.com za asi 14 liber. Ted uš stojí 19, ale to furt de. Válel se mi v pidivozítku pár měsíců a využil sem ho naplno až todle pondělí. Kdo znáte Vinařickou střelnici "Na haldě" tak víte, že cesta k ní se rok od roku zhoršuje. Je to takovej celkem strmej výjezd po lesní cestě plnej rygolů od vody co stejká kopcem. No a po dešti je to úplně lugsusní záležitost plná mazlavýho jílu Tak na týdle cestě sem skončil zhruba v půlce, kdy za stálýho svícení ASR kontrolky začlo pidivozítko couvat. Jenže couvání z tohodle kopce neni nic moc, vozítko se začne nekontrolovatelně smejkat když stojíte na bzrdě. No podařilo se couvání zastavit, chcíp sem motor, šách pro bazmek, zasunul ho do diagnostiky, nastartoval a voilá - pidivozítko si trochu zahrabalo a kopec sem bez problémů dal. Bez bazmeku bych se tam nevyhrabal a potupně bych musel neřiditelně couvat. Vřele teda doporučuju všem si bazmek pořídit. Buď koupit a nebo udělat. Ale určitě by neměl chybět v každym pidivozítku
Recenze se týká hlavně lidí, kerý nemaj ve svym pidivozítku čudlik na vypínání ESP, respektive ASR. Tzn. nejspíš hlavně první generace 4 2 (fortů).
Jak asi všichni víte, pidivozítka sou vybavený fíčurou proti hrabaní hnanejch kol. Fíčura tam je nejspíš kůli tomu abyste nedělali hodiny a nemohli pálit zbůchdarma gumy. Jenže fíčura je dost nepraktická v sytuaci, kdy se potřebujete prohrabat sněhem, bahnem, pískem nebo např. do prudčího kopce na lesní cestě či na hrbolatý cestě kdy vykřížíte auto tak, že je jedno kolo ve vzduchu. Ve chvíli kdy vám začne hrabat jedno kolo, zmíněná fíčura ubere plyn a nejspíš zmáčkne spojku, takže se kola přestanou točit. Výsledkem je uváznutí na místě a nemožnost se dostat dál. Abyste týdle nepříjemný sytuaci předešly, je vhodný mít možnost fíčuru vypnout. No a teď se dostáváme k tomu co sem chtěl říc - můžete si buď vyrobit nebo koupit bazmek na propojení jistejch dvou kontaktů na konektoru diagnostiky. Propojení těchle dvou kontaktů odpojí ASR nebo ESP (podle toho co z toho máte) a kola se vám budou vesele točit. Já sem odpojování vyřešil zakoupenim tohodle bazmeku
v tomdle šopu http://www.smart-parts-direct.com za asi 14 liber. Ted uš stojí 19, ale to furt de. Válel se mi v pidivozítku pár měsíců a využil sem ho naplno až todle pondělí. Kdo znáte Vinařickou střelnici "Na haldě" tak víte, že cesta k ní se rok od roku zhoršuje. Je to takovej celkem strmej výjezd po lesní cestě plnej rygolů od vody co stejká kopcem. No a po dešti je to úplně lugsusní záležitost plná mazlavýho jílu Tak na týdle cestě sem skončil zhruba v půlce, kdy za stálýho svícení ASR kontrolky začlo pidivozítko couvat. Jenže couvání z tohodle kopce neni nic moc, vozítko se začne nekontrolovatelně smejkat když stojíte na bzrdě. No podařilo se couvání zastavit, chcíp sem motor, šách pro bazmek, zasunul ho do diagnostiky, nastartoval a voilá - pidivozítko si trochu zahrabalo a kopec sem bez problémů dal. Bez bazmeku bych se tam nevyhrabal a potupně bych musel neřiditelně couvat. Vřele teda doporučuju všem si bazmek pořídit. Buď koupit a nebo udělat. Ale určitě by neměl chybět v každym pidivozítku