Stránka 2 z 2

Napsal: pon 28 bře 2011, 22:29
od DYK77
Ty originály mají jednu výhodu. Mají odvrtané hlavy = jsou lehčí :oops:

Napsal: pát 28 říj 2011, 11:02
od pbxpbx
Ted jsem svépomocí přehazoval pneumatiky a zjistil jsem, že originální zimní šrouby mají hlavu velikosti 15, ale nové šrouby, které jsem si nechal poslat z Anglie, mají hlavu velikosti 19, tj. standardní velikost, která se najde na standardní montpáce.

Ty šrouby, na které jste dávali odkazi v předchozích příspěvcích, mají jakou hlavu? Z čísel to vyčíst nelze, ale dle fotky a poměru mezi průměrem dříku a velikostí hlavy bych řekl, že to jsou patnáctky.

Další věc :) plastová trojúhelníkové smártí kryty nábojů nelze dát pod šrouby s kulovou dosedací plochou. Dosedací plocha musí být kuželová, aby tam držely.

Napsal: pát 28 říj 2011, 17:16
od xlukas.cz
ty originalni srouby jsou jak pro zimni, tak pro letni provoz. i na alu kola. kupovat nove srouby je zbytecnost, pokud nekupujes delsi kvuli podlozkam.
ja co sem je kupoval delsi prave kvuli podlozkam, tak to byly na 17 klic. se divim, ze mas 19, to uz je obri sroub.

s poklickama mam stejnou zkusenost. pasuji jen pod originalni srouby.

Napsal: pát 28 říj 2011, 17:56
od pbxpbx
Kupoval jsem je spolu s bezpečnostními šrouby a ty jsou velikostně blízké 19 hlavě.

Napsal: sob 29 říj 2011, 20:10
od xlukas.cz
dneska sem si prihlizek ty nase originalni a koupene srouby.
originalni srouby jsou v prumeru sirsi a maji udelany rantlik pro pridrzeni poklicky. proto u dokupovanych srouby tu poklicky nedrzi - srouby jsou mensi.

Napsal: pát 06 bře 2015, 00:03
od DYK77
Obrázek

Napsal: pát 06 bře 2015, 00:05
od DYK77