Stránka 2 z 2

Napsal: úte 02 pro 2008, 07:58
od xlukas.cz
muj drzi taky. v jakem stavu auto vypnu, tak v takovem stavu se mne zase zapne.

Napsal: pon 08 pro 2008, 11:21
od David0600
DYK77 píše:David 0600 ma take new F2 ovsem v benzinu a jiz tu nekde psal, ze mu to neradi drive jak pri 3000rpm, coz mi prijde v poradku, ale u diesela me to celkem zarazi.

pokud má 06-tku tak má starší ne? Ale s tím řazením je to tak maximálně pětku to tam hodí dřív, ale musí to být rovninka nebo z kopce jinak to hned podřadí

Napsal: pon 08 pro 2008, 11:21
od David0600
mě tam po vypnutí motoru skočí taky vždycky manuál

Napsal: stř 24 pro 2008, 21:01
od valy 46
me ikdyž odpojím baterku tak si to pamatuje :idea: :idea:

Napsal: úte 03 led 2012, 21:09
od Jerome
Taky po kazdem nastartovani skace na 1, nehlede na to v jakem rezimu motor vypinam :? to mackani cudliku me uz zacina malinko tocit... da se to "nejak " nastavit?

Napsal: stř 16 říj 2013, 19:45
od dodo555
ahojte tiez musim stale mackat tacidlo aby sa mi preplo na A , zistil uz niekto ako sa to da nastavit?

Napsal: stř 16 říj 2013, 23:51
od hoboj
Mam dojem ze nekde jsem cetl ze prave toto nejde u Smarta nastavit

Napsal: čtv 17 říj 2013, 06:57
od JBC
Zrovna včera jsme s Hobojem narazili na to, že jemu to řadí nějak jinak...

U mě je celý to kouzlo v tom, jestli brzdím, když dávám šaltpáku zprava doleva. Jestli si to pamatuju dobře, tak když brzdím, tak tam skočí to, co tam bylo naposled - 1 nebo A. Když nebrzdím, tak tam skočí 0 a pak už je jedno, jestli potom zabrzdím nebo nebo ne, protože tak jako tak musím pohnout dopředu, což je považováno za ruční zařazení 1, takže zůstane v ručním módu a pak se tedy musí pokaždý stisknout tlačítko A.

Hoboj má tlačítka na volantu (jako pádla), takže vlastně nemá tu povinnou mechanickou kulisu a jestli to dobře chápu, tak vlastně ze zařazaný zpátečky R stiskne tlačítko "+" a ´pokud v tu chvíli brzdí, skočí tam rovnou 1 - nemusí absolvovat tlačítko N a tlačítko 0. Pokud nebrzdí, skočí to z R na 0 a když potom ukne do brzdy, tak se 0 sama přemění na 1.

Napsal: čtv 17 říj 2013, 09:14
od xlukas.cz
jenomze hoboj je kutil a predelal si razeni na volant :wink:

Napsal: čtv 17 říj 2013, 09:58
od JBC
Lukáši, já o voze, Ty ... o Hobojovi. Vůbec nejde o to, jestli je kutil. Jde o to, že pádly, nebo tlačítky, nebo tlačítky z houkačky se řadí v jiném pořadí, přímo z R na 1.
Mimochodem, moc se mi líbí řazení klaksonem - to můžeš nechat před obchodem odemčený a nastartovaný, protože s tím neujede asi nikdo. (Ale protože řazení na volantu mi nevyhovuje, tak si nic takového dělat nebudu)

Napsal: čtv 17 říj 2013, 10:10
od xlukas.cz
tak to nevim, jak to ma. co sem u neho videl, ze nema radici paku, tim padem musi vse ovladat na volantu (jako ve F1). pohyb radici paky simuluje tlacitkama. v radici pace neni nic jineho nez ze se spinaji jednotlive elektricke obvody (zpatecka, neutral, jizda vpred - pokyn k razeni vyssi rychlosti, pokyn k razeni nizsi rychlosti) je to 5 moznych situaci, ktere elektronika v radici pace snima. k tomu jeste elektronika soucasne snima pres brzdovy spinac seslapnuti brzdoveho pedalu.

ja to mam tak, ze kdyz jedu a mam razeni zaple na A, vypnu motor (zamknu, ...), tak po zapnuti si to pamatuje posledni volbu = A. kdyz dojedu s autem a budu tam met zaply manual = 1, zase vypnu ... a kdyz chcu jet s autem znovu, tak je tam zase 1 = manualni razeni.
z N na R nebo A (1) musim met seslaplou brzdu. Z A (1) nebo R na N seslaplou brzdu met nemusim.
myslim si, ze kdybych mohl dat z R na A (1), tak taky nemusim jit pres N. bohuzel kulisa radici paky to nedovoluje ;-) je to o te elektronice a "spojovani kontaktu" v radici pace ;-)

Napsal: čtv 17 říj 2013, 19:04
od hoboj
Tak panove nehadejte se.
JBC - tak aby bylo jasno, vzdycky to radi postupne jako kdybych radil kulisou akorat to dela mikroprocesor. To znamena ze kdyz z R volim 1 tak v procesoru probehne rada - R / N / 0 / 1 ale tak rychle ze to vypada ze radi primo z R na 1. Ono to jinak ani nejde a ani nefunguje.

Lukas - razeni "obstarava" magnet ktery je na druhe strane radici paky a ten porejizdi pres Hallovy sondy (cidle reagujici na magneticke pole) a tim urci zarazeny stupen

Napsal: čtv 17 říj 2013, 19:29
od xlukas.cz
:lol: :-)))