Řazení rychlostí - Dlouho to trvá
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Po sešlápnutí plynu na 100% dochází k nástupu výkonu, který je nad doporučení výrobce. Všechny součásti v motoru jsou předimenzované na větší výkon než nastavuje výrobce, aby déle vydržely, zejména při špatném zacházení a také v extrémních podmínkách. Pokud je výkon zvýšen na rozumnou mez a pokud se k motoru chováš slušně, nevytáčíš a nezatěžuješ ho za studena, necháváš jej oddychnout před vypnutím, nevyužíváš plného výkonu prakticky neustále, dáváš mu poctivě servis v podobě častějších výměn oleje a filtrů , pak se nemusíš bát, že by jsi zítra musel dělat GO motoru. S takovým přístupem možná přežije tvůj motor i "nečipnuté kolegy", kteří výše zmíněné zásady podcenili.
Pravda je ta, že např. firma která chip prováděla mě , nedoporučovala začínat se zvýšením výkonu u motorů s větším počtem najetých Km, ale už nevím kolik to bylo, možná 70-80 tis. , fakt nevim. Oni se tím pochopitelně sichrují a před načipováním provedou zkušební jízdu pro zjištění kondice motoru.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Klidně se stavte k nám do servisu ve Vratimově (Ostrava) a my se na to s Cardou mrknem, mercedesáckou diagnostikou samozřejmě disponujeme...
Kompletní služby okolo Smartů
Individuální dovoz z Německa, diagnostika, servis, náhradní díly, vrakoviště, příslušenství, povinné ručení ...
Ostrava-Hrabová, 500m od Makra
Jinak mam Greguv actuator v labu na stole. Uz je rozebranej, ale nestiham nafotit. Ukazoval jsem ho ale Hynkovi Blahovi, coz je špecialista na prevodovky a ten rikal, ze takovej prevod jeste nevidel (v tomhle typu zarizeni). Myslim tim ten "vrtak" na hridelce motorku a ozubenej pulmesic, co tlaci na ten palec. A ze je to teda hodne zajimavy a neobvykly. Jinak jsem rozebral ten motorek a zkusim zjistit, esli se da sehnat ten samotnej rotor, protoze krom vinuti rotoru a uhliku se tam nema co pokazit, protoze tam nic jinyho elektrickyho neni. Jinak motorek uvnitr naprosto suchej a cistej. Je samozrejme docela zvlastni, ze je komutatorovej a ten mechanickej prevod soucasne neni samosvernej. Takze sily mezi spolkovym mechanismem a actuatorem (tou pruzinou uvnitr) budou 50:50, protoze ten motorek to (diky komutatoru) nemuze drzet trvale silou, protoze by ty uhliky uhorely velmi brzy.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad