Řazení rychlostí - Dlouho to trvá
Řazení rychlostí - Dlouho to trvá
Smart Coupe passion, 0,6, 2001, strieborna, predany - Kosice ale do dobrych ruk
Smart Cabrio pulse, 0,6, 2001, cierno-modra, predany oproti na kopec
typoval bych špatnej aktuator. a nekupoval bych bazarovej kus, ale novej. pokud se nepletu, tak stál kolem 7k.
Re: Radenie rychlosti
To je dost divny, protoze kdyz se tomu nedari zaradit, tak by to melo vyhodit automaticky nejakou chybu - tj. carky na displeji. S tim budes muset na diagnostiku....RavenS. píše:mam taky maly problem niekedy ked chcem zaradit rychlost tak asi 30 sekund trva kym sa z N preradi do 1. nemate s tym niekto skusenost?
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
nepomoze toto?
http://www.fq101.co.uk/slowactuator.asp
treba tam nastriekat ale iba bielu vazelinu v spreji ziadne WD40 ani nic podobne robota tak na 3 minuty a prestane to vrzgat a ide to lahsie.
aj ked sa obavam ze ak to robi 30 s tak to bude nieco horsie
V smarte je normalna mechanicka prevodovka aj klasicka sucha spojka len ovádanie spojky a radenia je elektricke, preto aj tie dlhsie doby radenia v porovnaní s klasickym automatom
smart passion 52kW 2008
smart ebike
http://www.olejshop.sk/xVP-crc-biely-tu ... thia-300ml
original je tam tiez lithiova vazelina myslim ze som to cital na www.evilution.com a hlavný rozdiel je v tom ze ti po pouziti tejto vazeliny v spreji zostane dost velka vrstva ktora ti zostane drzat na tych suciastkach.
Kto maze ten jede
smart passion 52kW 2008
smart ebike
Jak moc normalni ? Ja myslim ze zalozena tomto principu:dodo555 píše:V smarte je normalna mechanicka prevodovka aj klasicka sucha spojka len ovádanie spojky a radenia je elektricke, preto aj tie dlhsie doby radenia v porovnaní s klasickym automatom
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=3441
Od normalni je tam rozdilu dost. Sucha spojka se sepne jen pri rozjezdu vpred/vzad, ale ne behem jizdy.
Hlavne tedy ridici jednotka, ktera radi pracuje tak, ze vyda povel pro aktuator a diva se, jestli dostane odezvu od cidla pozadovaneho prevodu. Pokud se tak nestane, tak "|||" apodobne.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
http://homepage.mac.com/kaisackmann/roa ... triebe.jpg
je to taky hybrid ma daleko k automatickej ale aj ku klasickej ale myslim ze viac je ako klasicka .
A so spinanim spojky pocas jazdy som bol v tom ze sa vypina aj medzi preradeniami myslim ze to tak, aj je preto tie dlhe preradenia aktuator musi vymacknut spojku, zaradi sa rychlost a aktuator spojku pusti.
Ale nie som si uplne isty, rad sa dam pouči
smart passion 52kW 2008
smart ebike
Pak vec o ktere se domnivam, ze je tady udelana stejne - pro prerazeni je potreba sundat tah motoru a to udela ridici jednotka (ubere na chvili otacky) a ozubena spojka voleneho prevodu (kodovacim valcem)zacvakne.
Pak vec kterou overim v praci u mistra prevodovkare - mel jsem zato, ze cela prevodovka se ovlada actuatorem - proste palec, co se strka dovnitr zvenku. Coz je idealni na servis. Ale na obrazku vidim uvnitr motorek s prevodem, ktery toci tim hlinikovym "kodovacim" valcem . Takze to spis vypada, ze actuator je jen na spojku a uvnitr je druhy motorek, ktery radi tim valcem. Coz je blby, protoze kdyz se pokazi ten (a vypada jako klasickej kartacovej moturek), tak se to musi cely vypustit a rozebrat.
V kazdym pripade je to v zasade orchestrion, jak z Chaluparu....
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Mas pravdu, ze citit proklouznuti semtam je. Zkusim k tomu sehnat info, jak to presne pracuje, protoze zda se, ze se to presne nevi a neni moc lidi, kterym by se to vylozene vysypalo, takze je to udelane asi docela dobre.DYK77 píše:Také myslím, že spojka vypíná při každém přeřazení. Je to i slyšet, někdy po přeřazení malinko spojka proklouzne a někdy je slyšet meziplyn.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad