Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A prosim Tě mohl by to dělat třeba benzínovej filtr,že to čerpadlo neni schopný protlačit to až na vstřiky protože jenom tak jako zavrní jenom takoví chr a dost??Kdyby byl zasranej špínou.Já sem to teda jenom čet,ale bylo to jenom že to třeba ztrácín sílu nebo to nejede jak by mělo,ale že se to nedá nastartovat vůbec to tam nikdo nenapsal.
to Houzar> mohlo by to být v překladu čerpadlo sekundárního vzduchu, tedy čerpadlo, které při studeném startu a prvních sekundách běhu studeného motoru bere z výfukového potrubí teplý vzduch a vhání jej zpět do sání...
Ahoj,prosím o radu řeším problém se chcípáním motoru po zahřátí.
NA fóru jsem se dočetl ža je to na 90% snímač otáček klikové hřídele.
čidlo jsem se pokoušel sehnat v auto kely,v elitu... a ani jedno tam nepasuje:-( Vypadají stejně ale vnutřní aretace konektoru je úplně jiná,ani jedno čidlo od BOSCHE není vhodné:-(
Mohl bych Vás požádat zda si někdo nevzpomene kde a jaké čidlo tam pasuje?
Ahoj všem,
jakožto nový uživatel se na vás obracím s radou či nápadem. Smártíka 0.8 cdi 2001 mám 2 měsíce a poslední týden se mi začala opakovat nepříjemná závada. Za jízdy, se rozsvítí kontrolka motoru a chcípne. Vypnu klíček, počkám 20-30 s, nastartuji a jedu dál. Někdy to pak chcípne třeba po 10 km znova, někdy už ne a v pohodě dojedu. Snažil jsem se vypozorovat zda-li je to třeba při menších otáčkách, přidání plynu nebo tak ale vypadá to že to není na ničem závislé. Jediné co jsem si všiml, za studena to nikdy neudělal. Vždy je to až po ujetí X kilometrů a zahřátí. Má někdo podobnou zkušenost? Motor olej nežere. Přijde mi že je to podobný problém jako má mv84.
Buď tak hodný a vyplň si přesnější bydliště, Česká republika je sice krásný pojem, ale ve zdejších souvislostech trochu na hov..by. A typ auta si napiš taky někam do podpisu - bude se Ti vyplňovat u každého Tvého příspěvku a všichni budeme vědět, co Ti radit, kam a za kým Tě poslat.
Jako první bych někde zkusil diagnostikou vyčíst, jestli se ta chyba zapsala. Pokud ano, máš nejmíň z půlky vyhráno.
JBC má pravdu,snímač otáček slouží kromě jiného ke snímání polohy klikového hřídele a to hlavně proto, aby bylo jasno, kdy vstříknout palivo do válců.Když řídící jednotka nemůže tuto polohu najít, palivo nevstříkne a motor chcípne.V každém případě se tato závada zaznamená a diagnostika by ji měla identifikovat jako nějaký chybový kód.