Stránka 1 z 6

Porucha motoru - spotřeba oleje - po repasi hlavy

Napsal: pon 23 úno 2009, 11:35
od 44vp
Ahoj. Mám na motoru zrepasovanou hlavu (ventily, gefera, Zbroušená sedla, ...). Motor stále žere olej. Jaké jsou možné příčiny? Turbo je prý OK. Tak snad už jedině kroužky?

Napsal: pon 23 úno 2009, 11:42
od dodo555
presne kruzky, ak ich budes menit tak uz vymen aj ojnicne a klukove loziska

Napsal: pon 23 úno 2009, 11:52
od 44vp
A cena takové opravy?

Napsal: pon 23 úno 2009, 14:40
od xlukas.cz
to ti tu opravu teda prekne zmastili. kdo ti to delal?
pistni krouzky patri vetsinou k zakladnim dilum, ktere se meni.

Napsal: pon 23 úno 2009, 15:05
od dodo555
ceny co si pamatam boli priblizne:

kruzky original 30€

ojnicne loziska original 50€

klukove loziska 30€ tie sa original nepredavaju ja som kupoval Kolbenschmidt je to výrobca co dodva do prvovýroby

ked este vymenis rozvody (retaz a sponovaky) cena cca 250€ tak to mas uz ako novy motor.

samozrejme najdrahsia bude robota, podla toho kto ti to bude robit

Napsal: pon 23 úno 2009, 15:48
od 44vp
Koupil sem to pro přítelkyni na cesty do práce. Motor byl údajně po GO. Samozřejmě že nebyl. Proběhla na něm jen oprava na jednom z válců. Tak sem ho u prodávajícího asi po měsíci reklamoval (podpálené ventily,...). No a jediné co udělal je to, že zrepasoval hlavu. Prý že to ostatní je v perfektním stavu. Tak zítra mu opět volám. Za čtyři sta kilometrů už zase svítí kontrolka oleje.
Díky za odpovědi.

Napsal: pon 23 úno 2009, 16:04
od xlukas.cz
ukaz auto a prodejce, treba ho zname.

Napsal: pon 23 úno 2009, 16:22
od Janík
xlukas.cz píše:ukaz auto a prodejce, treba ho zname.
jj pověsit ho sem :) a má "pěknou" reklamu

Napsal: pon 23 úno 2009, 16:25
od Dawe
jj ukamenovat!!!

Napsal: pon 23 úno 2009, 16:28
od Druzeta
Nechápu,že když už někdo sundá hlavu že neudělá rovnou i kroužky,udělat pouze hlavu nemá žádný význam.

Napsal: pon 23 úno 2009, 16:34
od Janík
Druzeta píše:Nechápu,že když už někdo sundá hlavu že neudělá rovnou i kroužky,udělat pouze hlavu nemá žádný význam.
to bylo asi tím že to řešil jako reklamaci... sám by si to na autě neudělal... pracky mu urazit :evil:

Napsal: pon 23 úno 2009, 17:44
od 44vp
Taky sem to nepochopil. Moh udělat aspoň ty kroužky když už ne ložiska. Vždy je to trocha práce navíc. Teď přemýšlím že to udělám sám. Aspoň budu mít jistotu. Jinak opravu dělali v autocentru Šídlo v Horoměřicích.

Napsal: pon 23 úno 2009, 18:53
od Dawe
jo setri setri ale nakonec se jim to vrati

Napsal: pát 26 pro 2014, 17:26
od mugwai59
Zdravim opet po nejakem case kluci Smartikovi, tak uz jsem taky obeti Smarti manie:).
Chtel bych se zeptat (nebot hledam a nenachazim, tlucu a otevreno mi nejak porad neni :D ) .. lze demontovat hlavu valcu na voze ?
Taktez olejovou vanu sundat na dilenskym zvedaku ?

Nebo musi pri kazdem prdu (zavade) motor ven na dvorek ? :) .. vim ze tam pomerne dost brutalne zavazi ten zadni nosnik pod poklopem v kufru.
Vubec zlaty Bravo na ktery jsem nadaval, tam se da kolem motoru tancovat:) ..

Dik predem vsem za jakykoli link na videjko, obrazky s know how teto akce:).

(p.s. koukam ze tu forum "zije", nikdo nic ?) :)

Napsal: pát 26 pro 2014, 18:41
od xlukas.cz
forum zije, ale ne kazdy se pousti do rozebirani motoru na aute.

olejovou vanu neni problem, to delaji bezne. ovsem motor ... to snad jeste nikdo nedelal na aute.
kvuli kazde zavade motor vydelavat nemusis. ono prece tech zavad neni tolik. hlavne pokud jde o ty jenzasadnejsi veci, tak je jednodussi motor spustit nez tam strkat ruky ...

jinak neni potreba casto vytahovat motor uplne. staci ho spustit na tech ctyrech sroubech na kterych drzi cela naprava. ostatne jinak se to nedela ani kdyz ho vytahujes uplne - motor s celou zadni napravou ;-). predpokladam, ze to uz znas :-)