Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xlukas.cz píše:ted me napadlo u motorek se zamyka, aby se s nema nemohlo odjet, zamek do kotouce. co tak navrtat kotouc a prostrcit jim nejakou kulatinu. potom by se auto nemelo hnout. resp. ono by stacilo pred brzdovym trmenem neco prostrcit jednim diskem (predni/zadni) to auto uz tak tezke neni, ze by to kroutilo napravu. to by nebylo tak spinave jako spalek pod kolem
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Co se tlemíte, já měl kdysi na mašině kotouče navrtaný. Normálně jsem si to rozměřil a udělal z klasiky chlazený Použil jsem k tomu obyč vrták na železo a dělal jsem to na stojanový vrtačce. Šlo to vrtat velmi dobře i když označit místa důlčikem nebylo možné.
Z počátku jsem zkoušel brzdit střídmě, ale pak jsem to nešetřil a nikdy se nic nestalo. Kámoš si to udělal taky a neměl s tím problém. Někde jsem viděl, že vrtali i kotouče na autě. Inu proč ne, když se to nepřehání a udělá se tam systematicky pár 6mm děr, tak o nic nede. Jako nacpat do vrtaného kotouče kolík, aby to neujelo je dobrá myšlenka i když trochu složitá, akorát je to nebezpečný v tom, když se na to zapomene
Mně to přimrzání dělá taky a to stojí smart pod obyvákem v teplé garáži a ruční nepoužívám a jezdím s ním skoro každý den.A ty vrtané kotouče jsou pro zvýšení brzdového učinku ,a ještě pro lepší učínek bývají drážky u dnešních motocyklu se snad bez toho ani už nedělají ,taky se to lépe chladí
FOR TWO 800CDI SPORTLINE WEBASTO
FOR TWO COUPE BLACK
Toyota RAV 4
Zkoroduje rychleji auto který je mokrý od nasolený břečky, nebo který je opláchlý čistou vodu s příměsí autošampónu s voskem ?
Asi nemá cenu čekat na odpověď, je to myslím jasné jako je jasné, že nemá cenu polejvat auto vodou , když je -10 a zmrzne to na něm dřív než steče na zem. Zároveň je lepší nechat špinavý auto od soli venku na mrazu, než jej uklidit do teplé garáže , protože teplo akorát podpoří účinky soli což korozi jen urychlí.
Pokud není víc jak 10 stupňů tak auto nemeju.. byla by blaznovina to mejt v mraze..
Ale ty brzdy jsou mi záhadou..i když není auto mokrý tak stejnak po ránu k sobě přimrznou... I když nepoužívám ručku..
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
nezamrzlo mi vůbec nic, jenom pán z obsluhy nadával
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail